Lõunaeestlased püüavad kliente turismimessil

Piret Karu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Pühajärve Spa Hotell

Helsingis leiab 17.–20. jaanuarini taas aset turismimess Matka, mis toimub juba 27. korda. Seekordne teema on «Matkalla on kasvot – Social Journey». Mess on avatud nii spetsialistidele kui lõpptarbijatele.

Eesti ühisstendis toimub kõigil neljal päeval tarbijamäng, kus messikeskuse garderoobilipikutel on sõnum kutsega Eesti messiboksi, et võita erinevaid auhindu. Ühe Lõuna-Eesti peaauhinna on välja pannud Pühajärve Spa ja Puhkekeskus.

SA Lõuna-Eesti Turism on esindatud Eestit tutvustaval EASi ühispinnal koos Tallinna linnavalitsuse, Põhja-Eesti Turism SA, Tartumaa Turism SA, Narva ja Narva Jõesuu, EAS turismiarenduskeskuse ja Heino Tours OÜga.

Eesti messipinnal on modernne kujundus, mis rõhutab Eesti kaunist ja karmi loodust, unikaalseid vaatamisväärsusi, aastaaegu ning merd ja saari.

Messil on esindatud rahvuslikud ja regionaalsed reisiorganisatsioonid Soomest ja mujalt, reisibürood, reisioperaatorid, hotelligrupid, muud majutust ja restoraniteenust pakkuvad firmad ning paljud teised.

Mullu osales 1074 eksponenti 70-lt maalt. Turismimessi külastas nelja päeva jooksul kokku 71 098 reisihuvilist, sealhulgas 1100 ajakirjanikku ja 16 762 turismiala professionaali. Sel korral on väljas üle 1100 eksponendi 80 maalt.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles