Alates aprillist on Eesti Posti lühinumbrile 1661 helistatud ligemale 20 000 korral.
Eesti Postiga taheti saata kassi
Eesti Posti klienditeeninduskeskuse lühinumber on hästi omaks võetud - üle poole pöördujatest eelistab pika numbri asemel kasutada lühikest.
Postiettevõtte klientidel on informatsiooni saamine kevadest lihtsam, sest kasutusele tuli lühinumber 1661. Nelja kuu jooksul on klienditeeninduskeskusesse helistatud 35 869 korral, millest rohkem kui pooled kõned on tehtud lühinumbrile 1661.
Kõnede arv klienditeeninduskeskusesse on pidevalt suurenenud: 2005. aastal võeti vastu 65 567 kõnet, 2006. aastal 108 807 ning 2008. aastal ületas kõnede arv 132 000 piiri. Käesoleva aasta esimesel poolaastal on pöördutud info saamiseks 65 855 korral.
Olulise osa päringute sisust moodustavad saadetiste järelotsimised ning perioodikaga seotud päringud, mille puhul uuritakse eelkõige hindasid ja tellimisvõimalusi. Helistatakse ka kiituse avaldamiseks, kuid ka kaebuste esitamiseks.
Endiselt on ka humoorika sisuga kõnesid. Näiteks on soovitud kulleriga saata 10 kg kaaluvat kassi, millele lisaks uuriti, kas puuri peab ise muretsema. Venemaalt saabunud kõnes sooviti teada, kas raha Western Unioni teenusega saates makstakse Eestis välja rublades, mis helistaja andmetel on Eestis käibel olev raha.
Eesti Posti lühinumbrile 1661 helistamine on lisatasuta.