Klienditeenindus teeb tihti kurvaks

, Eestimaa Lihaveis OÜ tegevjuht
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaupo Kutsar
Kaupo Kutsar Foto: Erakogu

Mitu ebamugavat kogemust klienditeenindajatega sellel sügisel ajendas kaasa mõtlema klienditeenindamisest.

Valgamaa väikelinnas lastega pitsat sööma minnes saime omapärase kogemuse osaliseks. Pitsabaari sisenedes tervitasime ja küsisin: «Kas teil on krevettidega pitsat?» Selle peale kontrolliti mu lugemisoskust – juhatades ülal olevale menüüle ja selgitades, et seal on kõik kirjas. Valdavalt itaaliapäraste nimedega pitsade koostised olid lahti kirjutatud ja tõepoolest olid ühes krevetid.

Tundsin ennast kooliõpilasena, kelle lugemisoskust kontrolliti. Eelnevaga võrreldes mind isegi väga ei häirinud, et baaridaam valas samast pakist igasse klaasi eri värvi mahla, pakki loksutamata.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles