Uskumatult head pakkumised ongi uskumatud

Piret Karu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Reklaamis on leitud rakendus kõigile peibutusväljenditele, ent nende tähendus on moonutatud või selgub alles kampaania tingimustes: parim on päev (mitte pakkumine), «võidad» tähendab soodustust ja «tasuta» osutub tegelikult kahe toote ühispakkumiseks, eeldades muu hulgas tasuta toote eest tasumist enne teise toote pealt soodustuse saamist.
Reklaamis on leitud rakendus kõigile peibutusväljenditele, ent nende tähendus on moonutatud või selgub alles kampaania tingimustes: parim on päev (mitte pakkumine), «võidad» tähendab soodustust ja «tasuta» osutub tegelikult kahe toote ühispakkumiseks, eeldades muu hulgas tasuta toote eest tasumist enne teise toote pealt soodustuse saamist. Foto: Erakogu

Ebaausate kauplemisvõtete õnge sattumise vältimiseks on eelkõige mõistlik säilitada kaine mõistus ka uskumatult hea pakkumise korral.

«Tihti on nii, et kui miski tundub uskumatult hea, siis see ongi uskumatu,» rõhutab tarbijakaitseameti kommunikatsiooniekspert Pille Kalda.

«Eksitava reklaami ja ebaausate kauplemisvõtete kasutamine on kahjuks igapäevane nähtus, mis reklaami levikuga ja uute reklaamkandjate tulekuga aina sageneb ning näitab tõusvat trendi. Ebaausad on sellised kauplemisvõtted, mis on tarbijat eksitavad või agressiivsed. Sellised võtted on keelatud. Ostusid ei tasu teha esimese emotsiooni ajel, sest siis ei pruugi olla adekvaatset ülevaadet tootest või teenusest,» hoiatab ekspert.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles