Juuni alguses Otepääl Muraka hotellis toimunud piirkonna turismiettevõtjate ümarlaual tutvustati ka uusi Otepää turismipiirkonna logosid.
Otepää turismipiirkond sai uued logod
Logo on loodud mängulise ja avatuna, kasutatav nii ühe kui nelja harulehega, erinevate piktogrammidega vastavalt kohale ja vajadusele. Erinevate logoversioonide ühiseks jooneks on Otepää nime kuju ja suurus. Publiconi esindajate sõnul on valitud logotüüp kompaktne, kuid paindlik, palju variatsioone võimaldav, sõbralik ja aktiivne. Logo seob omavahel Otepääle omased turismi, spordi ja looduse teemad.
Kui suvise logo põhivärv on tumeroheline, siis talvepealinna logoversioonis on toonideks sinine ja valge. Logode valmimist rahastas Otepää Vallavalitsus. Otepää vallavanem Kalev Laul ütles, et logosid võivad kasutama hakata kõik ettevõtjad ja organisatsioonid. „Kutsun kõiki Otepää piirkonna ettevõtjaid ja organisatsioone julgelt kasutama uusi logosid oma toodetel ja reklaammaterjalidel, et seeläbi kujundada piirkonna ühtne kuvand,“ sõnas vallavanem Kalev Laul.