Otepää turismipiirkond sai uued logod

Lea Margus
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vaade Tehvandi suusahüppe vaatetornist Otepää linnale.
Vaade Tehvandi suusahüppe vaatetornist Otepää linnale. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Juuni alguses Otepääl Muraka hotellis toimunud piirkonna turismiettevõtjate ümarlaual tutvustati ka uusi Otepää turismipiirkonna logosid.

Konkurss uute Otepää turismipiirkonna logode leidmiseks kuulutati välja 2014. aastal, selle võitis Publicon OÜ. Otepää turismipiirkonna logo on kaheosaline – suvises logo piltmärgises moodustab piktogrammide kogum graafilise lilleõie või ristikheinalehe. Kroon- või harulehtede erinevad värvid ja piktogrammid demonstreerivad Otepää sportlikkust ja turismile orienteeritust neljal aastaajal.  Otepää nime toekas ja ümar kuuseroheline kirjakuju on disainer Heiki Kähri sõnul inspireeritud Otepää metsastest kuplitest.

Logo on loodud mängulise ja avatuna, kasutatav nii ühe kui nelja harulehega, erinevate piktogrammidega vastavalt kohale ja vajadusele. Erinevate logoversioonide ühiseks jooneks on Otepää nime kuju ja suurus. Publiconi esindajate sõnul on valitud logotüüp kompaktne, kuid paindlik, palju variatsioone võimaldav, sõbralik ja aktiivne. Logo seob omavahel Otepääle omased turismi, spordi ja looduse teemad.

Kui suvise logo põhivärv on tumeroheline, siis talvepealinna logoversioonis on toonideks sinine ja valge.  Logode valmimist rahastas Otepää Vallavalitsus. Otepää vallavanem Kalev Laul ütles, et logosid võivad kasutama hakata kõik ettevõtjad ja organisatsioonid. „Kutsun kõiki Otepää piirkonna ettevõtjaid ja organisatsioone julgelt kasutama uusi logosid oma toodetel ja reklaammaterjalidel, et seeläbi kujundada piirkonna ühtne kuvand,“ sõnas vallavanem Kalev Laul.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles