Heategevuslik tootesari kogub hoogu

Jaan Rapp
, tegevtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Kodutunde» tooted valmivad ka Valgamaa ettevõttes Sangaste Linnas.
«Kodutunde» tooted valmivad ka Valgamaa ettevõttes Sangaste Linnas. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Heategevuslik Kodutunde toidutoodete sari on esimestel kuudel pärast suvist pausi panustanud abivajavate perede kodude remonti ligi 25 000 eurot. Seega on saate meeskond üks suurimaid järjepidevalt head tegevaid organisatsioone Eestis.

Enim Kodutunde tooteid on müügil Maksimarketites ja Konsumites ning Prismades. Koostööpartnerid on Hagar Pagarid, Nopri Talumeierei, Usin-TR, Oilio, Kommipomm, Tarplan, Eesti And, Kapten Grant, aga ka Sangaste Linnas Heleni helvestega ja Aakre Moos Valgamaalt. Tarbijate lemmikud on mahedamaitseline kohupiimakook, rammus ja ehe talupiim, rohkete kiudainetega kaerakliid ja neljaviljahelbed.

Saate «Kodutunne» turundusjuht Rene Kiis kinnitas, et tooteid saab osta Coopi (Konsumi) kauplustest, kus üle 20 eri nimetuse, ka Valgamaal ning müügitrendid on tõusvad. Lisaks on tooted müügil suuremates Rimides ja Maxima keti kauplustes ning Selveriga ollakse läbirääkimiste faasis.

"Igaüks meist saab panustada hädasolijate abistamisse. Ostes Kodutunde toiduaineid, teeme oma igapäevased heateod. Oleme ainuke telesaade Eestis, kel on oma selge idee ja heategevusliku tähendusega tooteperekond. Ostja võib olla täiesti kindel, et tema makstud rahast jõuab väga oluline summa heategevusse,« ütles »Kodutunde" idee autor ja saate produtsent Kristi Nilov.

«Koostöösse panustame kogu hingest,» ütles Oilio toiduõlide esindaja, Claire Foods OÜ müügijuht Kadri Baranova. "Ühelt poolt pakume tarbijatele igapäevaseid heategevuslikke tooteid ja teisalt saame aidata abi vajavate perede lapsi. Müüme kolme Kodutunde toiduõli, mille müügist 15 protsenti läheb heategudeks. Kodutunde mahe külmpressitud rapsiõli on põnev uudistoode."

Saatejuht Signe Lahtein lisas, et eesmärk on jätkuvalt parandada esmajoones Eesti laste elutingimusi. "Et see ikka õnnestuks, laieneb peagi ka Kodutunde toodete valik – tulevad meie saate nimega köögitarvikud, pesuvahendid ja majapidamispaberid. Kahekordselt head teeme erivajadustega inimeste valmistatud toodete müügiga – tublid inimesed saavad tööd ja tasu, müügitulu läheb abi vajavatele peredele."

«Kodutunne» on premeeritud UNICEF Eesti rahvuskomitee autasuga Sinilinnu Tänutäht, Eesti Koduomanike Liidu väljaantava koduomaniku sõbra tiitliga ning tunnistatud Aadu Luukase missioonipreemia 2015. aasta nominendiks.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles