Vaadatuim kommertskanal oli eelmisel aastal Kanal 2

Augustis andis Kanal 2 hommikuprogramm „Hommik!“ programmile uue ja värske hingamise.

FOTO: Kanal 2

Kuula artiklit

Eesti televaatajad veetsid 2018. aastal kokku kommertskanalitest enim aega Kanal 2 vaadates. TNS EMORi tehtud teleauditooriumi mõõdikuuringu kohaselt veedeti 11,25% kogu telekavaatamise ajast just Kanal 2 seltsis.

Eesti televaataja võttis ühtemoodi hästi vastu nii vanad lemmikud kui ka uued tulijad. Sügisel oma 25 aasta juubelit tähistanud Eesti vanim eratelekanal Kanal 2 tõi juubelihooajal ekraanile rekordarvu uusi saateid, pakkudes televaatajatele nii puhast meelelahutust kui ka mõtlemapanevaid reportaaže Eesti elust selle ilus ja valus. Endiselt naelutasid vaataja teleri ette kodumaised menusarjad "Naabriplika" ja "Pilvede all", mis jõudis eelmisel aastal juba 250. episoodini.

Kvaliteetse meelelahutuse kõrval jätkas Kanal 2 ka möödunud aastal ühiskondlikult tundlike teemade kajastamist saadetega "Kodutunne" ja "Roaldi nädal". Vaatajate armastust kinnitas ka Eesti Meelelahutusauhindadel jagatud aasta meessaatejuhi tiitel reportaažide sarja "Roaldi nädal" saatejuhile Roald Johannsonile.

Augustis andis Kanal 2 hommikuprogramm "Hommik!" programmile uue ja värske hingamise ning saavutas juba esimestel nädalatel televaatajate seas suure populaarsuse, tuues igal argihommikul suurema osa televaatajatest just Kanal 2 lainele.

Ka alanud uut aastat alustab Kanal 2 uue hooga, kui juba 28. jaanuaril stardib otsesaade "Õhtu!", mida juhivad "Hommiku!" programmist tuttavad Robert Rool, Piret Laos ja Jüri Butšakov.

Kanal 2 kevadprogramm tuleb samuti mitmekülgne ja värviline, kui juba märtsis naasevad ekraanile uute hooaegadega televaatajate lemmikud, nagu näiteks "Naabriplika", "Kodutunne", "Tuuli aasta…" ja "Pilvede all".

Julged katsetused uute saadete ning formaatide eetrisse toomiseks jätkuvad ka edaspidi.

    Tagasi üles