Sõitjate hulk uutes punastes gaasibussides kasvas, nurin aga püsib (3)

Vilja Kohler
, ajakirjanik
Copy
Nõlvaku tänava ja Fi vahel kurseeriva liini number 1 bussile oli eile õhtupoolikul kella nelja paiku kesklinnas suur tung. Uue bussivõrgu esimese kolme kuu kokkuvõte näitas, et augustis oli liin number 1 Tartu kõige sõitjaterohkem.
Nõlvaku tänava ja Fi vahel kurseeriva liini number 1 bussile oli eile õhtupoolikul kella nelja paiku kesklinnas suur tung. Uue bussivõrgu esimese kolme kuu kokkuvõte näitas, et augustis oli liin number 1 Tartu kõige sõitjaterohkem. Foto: Margus Ansu

Juulist põhjalikult uuendatud Tartu bussivõrgus sõitvad uued punased gaasibussid olid eile õhtupoolikul kella nelja paiku reisijaid täis ning esimesed kokkuvõtted näitavad, et tartlased kasutasid tänavu juulis, augustis ja septembris linnaliinibusse rohkem kui aasta tagasi nimetatud kolmel kuul. Kuid suurel muutusel on ka omad varjuküljed ning tartlased ei väsi neist linna koduleheküljel teatamast. Kõigile muredele lahendust kahjuks ei paista.

Tartlased on hakanud linnaliinibussidega rohkem sõitma, tõdes uue bussiliinivõrgu esimeste kokkuvõtete põhjal Tartu Linnatranspordi juht Roman Meeksa.

Arvude keeles tähendab see seda, et tänavu juulis, augustis ja septembris kasvas linnaliini bussides piletite müük võrreldes 2018. aasta juuli, augusti ja septembriga 13,6 protsenti.

Arvudest veel nii palju, et 2018. aastal tegid Tartu linnaliinibusside reisijad juulis, augustis ja septembris 3,21 miljonit sõitu. Selle aasta juulis, augustis ja septembris oli sõitude arv aga 3,64 miljonit.

Kuigi arvud näitavad, et uuel liinivõrgul sõitvaid linnaliinibusse kasutas kolmel viimasel kuul rohkem reisijaid kui aasta tagasi, pole kõik linlased muutustega rahul. Oktoobriski on linna kodulehel «Ametnik vastab» rubriigis uue bussiliinivõrgu üle oma väiksemat või suuremat pahameelt väljendanud kümmekond inimest. Otsime probleemidele lahendusi, kinnitasid Roman Meeksa ja Tartu abilinnapea Raimond Tamm.

Kommentaarid (3)
Copy
Tagasi üles