Ajujahi eelvoorust valiti välja 104 eristuvat äriideed

Ajujaht 2019 võitja.

FOTO: Ajujaht

Ajujahi konkursil selgusid 104 äriideed, mis pääsesid eelvoorust edasi. Žürii valib kümne päeva pärast nende seast 30 paremat, kes pääsevad väärtuslikku arenguprogrammi.

Edasipääsenute seas on ka Valgamaa idee Lihtsprei. tegu on peale värvitava päikesepaneeliga.

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) strateegia ja tootearenduse valdkonnajuht Inge Laas oli üks neist, kes hindas Ajujahi ideid. Neid laekus kokku 294.

Laas kinnitas, et põnevad äriideed ei ole maailmas otsa lõppenud. «Eesti inimesed on leidlikud. Silma jäi mitu huvitavat ideed, mis keskendusid laste sotsiaalsete oskuste arendamisele, kaasates näiteks vanemat generatsiooni, nutikaid äppe või spetsialistide abi. Ideede esitanute profiilidest võib välja lugeda, et Ajujahi kiirendit hindavad lisaks noortele järjest rohkem ka kogenud ettevõtjad.»

Ta lisas, et eriti väärivad esiletõstmist tiimid, kes vaatamata mullusele või isegi tunamullusele ebaedule on nüüd tugevama meeskonna või äriideega tagasi tulnud - ankeetidest võis järeldada, et vahepeal pole areng toppama jäänud.

Edasipääsenud 104 idee piirkondlik jaotus on järgmine: Tallinnast ja Harjumaalt 58, Harjumaalt 14, Tartumaalt 18, Pärnumaalt 4, Ida-Virumaalt 3, Saaremaalt 3, Järvamaalt 2, Valgamaalt 1 ja Viljandimaalt 1.

Tagasi üles