Parimad hooldeauto juhid töötavad Valga- ja Võrumaal

Lõuna-Eesti Postimees
Copy
Eesti osavaimad teehooldusauto juhid: Endel Teder Valgamaalt (keskel), Margus Jõõger Võrumaalt (paremal) ja Kert Kaljuste Pärnumaalt (vasakul).
Eesti osavaimad teehooldusauto juhid: Endel Teder Valgamaalt (keskel), Margus Jõõger Võrumaalt (paremal) ja Kert Kaljuste Pärnumaalt (vasakul). Foto: maanteeamet

Riigiteede hooldeautojuhtide ja teemeistrite kutsevõistlusel Säreveres võtsid Valga- ja Võrumaa roolikeerajad esimese ja teise koha ning teemeistrite seas tuli Valgamaa mees kolmandaks.

Neljapäeval Järvamaa kutsehariduskeskuses toimunud kutsevõistlusel tunnistati riigi parimaks hooldeauto juhiks Valgamaal TREV-2 Grupp ASis töötav Endel Teder (58), kel tööstaaži 36 aastat.

Paremuselt teise koha sai Margus Jõõger (41), kes igapäevaselt töötab ASis Eesti Teed ning hooldab Võrumaa teid. Tööstaaži on Margusel kümme aastat.

Kokku osales võistlusel 15 hooldeauto juhti üle Eesti, teiste seas ka TREV-2 Grupp AS töötaja Kalve Hindov Põlvamaalt, kes tuli 12. kohale.

Parimad teemeistrid: Tarvo Kuldkepp Läänemaalt (keskel), Jaanus Kirsipuu Viljandimaalt (paremal) ja Leho Laik Valgamaalt (vasakul).
Parimad teemeistrid: Tarvo Kuldkepp Läänemaalt (keskel), Jaanus Kirsipuu Viljandimaalt (paremal) ja Leho Laik Valgamaalt (vasakul). Foto: maanteeamet

Teemeistri kategoorias tuli kolmandale kohale Leho Laik (64) Valgamaalt, kes töötab teemeistrina TREV-2 ASis. Temal on tööstaaži 41 aastat. Teemeistrite võistlusest võttis osa 14 meest, teiste seas ka Eesti Teed ASis töötav Joel Tiisler Võrumaalt, kes tuli kohale 11. Parimaks teemeistriks tuli Tarvo Kuldkepp Läänemaalt.

Võistlusalasid oli kokku neli: liiklustest (individuaalne nii autojuhile kui ka teemeistrile), täpsussõit (autojuhile), kombineeritud võistlus (teemeistrile) ja teoreetiliste teadmiste viktoriin (võistkondlik, osalesid autojuht ja teemeister).

«Kokku olid tulnud oma ala parimad,» ütles võistluse peakohtunik Hannes Vaidla. «Ülesanded ei olnud lihtsate killast ning nõudsid nii häid oskusi kui ka teadmisi.»

Kõige raskemateks kujunesid hooldeautojuhtide täpsussõidus boksi tagurdamine ning hooldeauto peatamine märgitud kohas. Teemeistritele mõeldud kombineeritud võistlusest valmistasid enim raskusi tekstülesanded, mis puudutasid nii teede meteoroloogiat, korrashoiu lepingut kui ka korrashoiu ja järelvalve juhendit.

Liiklustesti pidid lahendama kõik võistlusest osavõtjad.
Liiklustesti pidid lahendama kõik võistlusest osavõtjad. Foto: maanteeamet
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles