N, 30.06.2022
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Konkurss innustab noori hullusi tegema

Piret Karu
Konkurss innustab noori hullusi tegema
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments
Tsirguliina keskkooli kooliraadio on konkursilt noppinud nii hõbedat kui kulda.
Tsirguliina keskkooli kooliraadio on konkursilt noppinud nii hõbedat kui kulda. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Täna, 28. märtsil, käivitub kaheteistkümnes üle-eestiline koolimeedia konkurss. Noorte Meediaklubi konkursil asuvad võistlustulle Eesti parimate koolilehtede, -blogide, -raadiote ja -televisioonide tegijaid. Võistlustööde esitamise tähtaeg on 29. aprill 2012.
 


«Eesmärk on süstida noortesse ajakirjandushuvi ning innustada neid, kel see huvi juba olemas on, looma järjest kvaliteetsemat sisu ja eksperimenteerima meedia võimalustega. Koolimeedias saab natukene rohkem katsetada ja hullusi teha, kui ajakirjanduses üldiselt,» rääkis konkursi peakorraldaja Annika Teder

Noorte Meediaklubi koostööpartneri Postimehe peatoimetaja Merit Kopli loodab, et konkurss tekitab noortes suuremat huvi kirjutamise ja ajakirjanduse vastu. «Ehk leiavad tulevikus vähemasti mõned neist tee ajakirjandusse. Häid noori ajakirjanikke napib, seega on tublid kirjutajad vägagi teretulnud,» ütles Kopli.

Noorte Meediaklubi laagrid ja iga-aastane konkurss on toiminud ajakirjanike kasvulavana juba rohkem kui kümme aastat. Eelmise koolimeedia konkursi võidulehe Littera peatoimetaja Kristjan Pihl on täna NMK liige, Tartu Ülikooli ajakirjandustudeng ja Tartu Tudengi peatoimetaja.

«Viis aastat tagasi, enne esimesse meedialaagrisse minekut, ei teadnud ma ajakirjandusest suurt midagi. Veel vähem oskasin iseennast selles ette kujutada. Meediaklubist saadud õpetussõnade järgi hakkasime tegema korralikku koolilehte, millega paiskasime pea peale seni kehtinud arusaamad koolidemokraatiast. Kevadel osalesime koolilehega esimesel konkursil ning juba järgmisel kevadel võitsimegi,» rääkis Pihl.

Meediaklubi valib parimad kaheteistkümnes kategoorias: nende hulgas parima arvamus-, olemus- ja uudisloo, kultuuriuudise, foto, stiilseima koolilehe kujunduse, kõlavaima raadiohääle ja osavaima teletegija. Võitjad teeb meediaklubi teatavaks hiljemalt 14. mail oma kodulehel.
 

Märksõnad
Tagasi üles