Skip to footer
Päevatoimetaja:
Kersti Kond
Saada vihje

Kopteriõnnetuse viies hukkunu oli Otepää ettevõtja

18.05.2025 Eura, Soome. Kopteriõnnetuse asukoht Soomes.

Otepää vallavalitsus ja volikogu avaldas esmaspäeval järelehüüde laupäeval Soomes kopteriõnnetuses hukkunutele ning avaldas ühtlasi ka viienda hukkunu nime, mis seni oli teadmata.

«Otepää valla kogukonda on tabanud suur kaotus. 17. mail 2025 hukkusid Soomes, Eura lennujaama lähedal kahe kopteri kokkupõrkes kolm otepäälast – Mapri Ehitus OÜ juhatuse liige Priit Jaagant, tema abikaasa Lilit Jaagant ja rallisõitja ning ettevõtja Mihkel Kapp,» seisab valla avalduses.

«Otepää valla hea koostööpartner Mapri Ehituse OÜ juhatuse liige Priit Jaagant oli lisaks ettevõtluses tegutsemisele ka aktiivne kogukonna liige. Ta oli üks Tõutsi lennuklubi asutajatest, entusiastlik spordimees, rahvatantsija ja Eesti Lennupäevade toetaja, Otepää karateklubi looja,» lisati teates. «Priidu panus jääb kestma Otepää vallaruumi ja ka meie südametesse. Oleme mõtetes hukkunute peredega ja lähedastega ning avaldame neile sügavat kaastunnet.»

Äriregistri andmetel tegeles Kapp viimastel aastatel kinnisvaraalase tegevusega. Postimehele teadaolevalt oli 55-aastane Mihkel Kapp Jaaganti sõber. Kapp oli oma põhitöö kõrvalt autoralli kaardilugeja. Kuni 2017. aastani sõitis ta ärimehe ja rallientusiasti Mait Maarendi kõrval, kes 47-aastaselt terviserikke tagajärjel suri.

Laupäeva pärastlõunal said Soome ametivõimud teate õhuõnnetusest Lääne-Soomes, milles osales kaks Tallinnast startinud helikopterit. Kopterid olid teel Piikajärvile, kus pidi toimuma iga-aastane traditsiooniline Tõutsi Lennuklubi külastus.

Soome kopteriõnnetuse sündmuskohal töötav Eesti Ohutusjuurdluse Keskuse lennuõnnetuste vanemuurija Karl-Eerik Unt rääkis Postimehele, et sündmuskohal on maastik keeruline ning tihe mets ja raske aluspind muudavad asitõendite kogumise aeganõudvaks.

Tema sõnul teevad uurijad kõik selleks, et selgitada õnnetuse põhjused välja võimalikult kiiresti. Kui tavaliselt kestab lennuõnnetuse uurimine aasta, siis väiksemate lennuvahendite puhul pidas ta reaalseks uurimise läbiviimist poole aastaga.

Kommentaarid
Tagasi üles