Panga töö on jälle häiritud

Piret Karu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Swedbanki Valga kontor
Swedbanki Valga kontor Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Täna, 18. märtsi hommikul kella 9.30 ajal algasid Swedbanki põhiteenustes ja kanalites taas kohatised häired. Pank teeb lähiajal oma süsteemide taaskäivitamise, mille ajal võib samuti esineda kuni mitu tundi kestvaid häireid kõigis teenustes. «Anname koheselt teada, kui kõik teenused on taastunud,» lubas panga pressiesindaja Mart Siilivask.

Probleemid on tema sõnul nii kaardimaksete, sularaha väljavõtmise kui neti- ja mobiilipanga osas. Panga kõnekeskuse töös esineb samuti probleeme, need on peamiselt seotud suure kõnede sissetuleva hulgaga.
«Häirete põhjuste väljaselgitamise ja lahendamisega tegeletakse aktiivselt,» kinnitas Siilivask.

Swedbanki Balti panganduse IT-direktor Tarmo Pajumetsa sõnul pole ei reedeste ega tänaste häirite taga välised tegurid, vaid pangasiseste IT-süsteemide rike.

«Tegeleme aktiivselt põhjuste otsimisega, tegu on riistvaralise probleemiga, mis paraku on kordunud. Hoolimata nädalavahetusel tehtud suurtest pingutustest on täna veel mõningasi häireid,» kommenteeris Pajumets. «Seetõttu oleme otsustanud teha süsteemide taaskäivituse. Selle ümberlülituse käigus võib mitme tunni jooksul esineda probleeme.»

«Pank vabandab südamest klientide ees korduvate katkestuste pärast. Võimalike kahjutaotlusega palume pöörduda panka. Kinnitame, et hüvitame põhjendatud kahju, mis on seotud häiretega Swedbanki töös. Palume esitada avalduse pangateate vahendusel internetipangas, kõnekeskuse vahendusel või oma halduri kaudu pangas,» lisas Siilivask.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles