Täna hommikul kella 9.30 ajal algasid Swedbanki põhiteenustes ja kanalites taas kohatised häired. Pank tegi sisemiste süsteemide taaskäivituse, mille järel kõik teenused said kella 11.30ks taas üles.
Pangatöös esines taas häireid
Probleeme esines hommikupoolikul on nii kaardimaksete, sularaha väljavõtmise kui neti- ja mobiilipanga osas ning samuti panga kõnekeskuse töös.
Swedbank ASi pressiesindaja Mart Siilivaski sõnul pole ei reedeste ega tänaste häirite taga välised tegurid, vaid pangasiseste IT-süsteemide rike.
«Tegu on riistvaralise probleemiga, mis paraku kordus täna. Hoolimata nädalavahetusel tehtud suurtest pingutustest, esines täna hommikupoolikul veel häireid. Seetõttu otsustasime teha süsteemide taaskäivituse, misjärel taastus teenuste töö kella poole 12ks. Hetkel monitoorime kõiki oma süsteeme äärmise tähelepanelikkusega,» ütles Siilivask.
Võimalike kahjutaotlusega palutakse pöörduda panka. «Kinnitame, et hüvitame põhjendatud kahju, mis on seotud häiretega Swedbanki töös. Palume esitada avalduse pangateate vahendusel internetipangas, kõnekeskuse vahendusel või oma halduri kaudu pangas. Vabandame südamest klientide ees korduvate katkestuste pärast,» lisas pressiesindaja.