Päevatoimetaja:
Kersti Kond

Parima mainega bränd Eesti meeste seas on A. Le Coq

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Marko Liibak
Copy
Valik A. Le Coqi toodetest.
Valik A. Le Coqi toodetest. Foto: Liis Treimann.

Uuringufirma TNS Emor brändide edetabeli uuringu kohaselt on A. Le Coq Eestis parima mainega brändide pingereas neljandal kohal, olles ühtlasi esimesel kohal joogitööstuste lõikes.


Sama uuringu tulemused kinnitavad, et Eesti mehed peavad parima mainega brändiks A. Le Coqi, samuti on A. Le Coq soosituim joogibränd nii eestlaste kui ka venelaste seas.

Tänavu märtsis valminud uuring käsitles 108 kaubamärgi kuvandit Eesti inimeste teadvuses ning uuringu eesmärk oli moodustada Eestis tuntud brändide pingerida.

Eesti mehed valisid parima mainegakaubamärgiks Eestis A. Le Coqi, naiste hulgas sai see aga alles 26. koha.

Kõigi brändide võrdluses valis A. Le Coqi parima mainega brändiks 16 protsenti kõigist vastanutest, mille tulemusega saavutas A.Le Coq edetabelis kõrge neljanda koha Kalevi, Nokia ja EMT järel.

Joogitööstustest on A. Le Coq brändi meeldivuselt edetabelis aga esimesel kohal, järgnesid Saku Õlletehas teisena ja Coca-Cola kolmandana.

TNS EMOR ärisuuna juhi Aivar Voogi sõnul tuli vastajatel valida viie tema jaoks kõige meeldivamat kaubamärki nimekirjast, kus olid 108 kaubamärgi nimed. "A.Le Coq saavutas selles uuringus neljanda koha, kusjuures meeste jaoks oli A. Le Coq parim bränd," ütles Voog.

A Le Coq juhataja Tarmo Noobi sõnul näitavad brändiuuringu tulemused, et Eesti inimesed hindavad A. Le Coqi kõrgelt ning fakt, et kümne aastaga on jõutud võrdväärseks tuntud ja traditsioonidega brändidega, on hindamatu väärtusega.

„Küsimus ei olegi niivõrd mingis kohas pjedestaalil, vaid selles, et inimeste emotsioon A. Le Coqi on positiivne ning see ei ole tunnustus mitte ainult kaubamärgile, vaid ka meie toodetele," ütles Noop.

Märksõnad

Tagasi üles