Kui seni pakendasid Eesti lihatööstused keeduvorsti keskmiselt 14-15 grammi suuruste viiludena, siis alates käesoleva aasta sügisest muutis Atria viilu mõnede toodete puhul pea poole suuremaks, ligi 20grammiseks.
Atria muutis keeduvorsti viilu paksemaks
Atria tootejuhi Arnika Ambose sõnul saadi viilu paksendamise idee ja soov klientidelt. «Viimastel aastatel on pakendatud vorstiviil Eestis hakanud läbi paistma ja ühest viilust toitva võileiva tarbeks enam ei piisa. Ent miks laduda võileivale mitu imeõhukest viilu, kui piisaks ühest tummisemast?» märkis Ambos.
«Ootame klientide vastukaja ära ning siis otsustame, kas hakkame paksemat viilu kasutama ka teiste toodete puhul,» sõnas Ambos.
Paksemat viilu kasutab Atria esialgu oma taassuletava pakendiga uudistoodetes: vähendatud rasva- ja soolasisaldusega spetsiaalselt lastele mõeldud Wõro Jussi keeduvorstis ja VK suure lihasisaldusega suitsutatud vorstides Juustu, Lemmik ja Laste.
Leivapealseid tooteid müüakse Eestis iga kuu kokku 100 miljoni krooni ulatuses ning see moodustab kogu lihatoodete turust neljandiku. Suuremad leivapealsete tootegrupid on keeduvorstid ja singid.
Kaubamärke Wõro, VK ning Maks & Moorits ühendaval Atria Eesti käes on leivapealsete turust 23%, sinkide ja suitsuvorstide osas ollakse turuliider.