Tarbija eelistab hinnalt soodsat verivorsti

Piret Karu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Arvo Meeks

Sel nädalal on verivorstide, praadide ja sültide müük võrreldes detsembri algusega kolmekordistunud. Talvetoodete müügist 2/3 moodustavad verivorstid.

Wõro, Vastse-Kuuste ja Maks & Moorits kaubamärke ühendava Atria Eesti turundusdirektor Rene Kiisi sõnul kinnitab läbimüük sügisel tehtud prognoose.

„Tarbija valib hinnaklassilt soodsama toote ning talvetoodete puhul on selleks verivorst - kilo verivorsti moodustab leibkonnaliikme sissetulekust vaid ühe protsendi. Kui möödunud aastal müüsid verivorstid ja praed pea võrdselt, siis alates käesoleva sügise lõpust on kasvanud verivorstide osakaal," sõnas Kiis.

Sealjuures eelistab tarbija just peekoniga verivorste, mis moodustavad kogumüügist ligi poole.

Ühe vähese lihatööstusena valmistab Atria Eesti verivorste naturaalse loomavere baasil, mis tagab toodetele traditsioonilise maitse. Veri sisaldab hulgaliselt organismile vajalikku rauda ning selle rasvasisaldus on väike, kuid vee- ja valgusisaldus suur.

Copy

Märksõnad

Tagasi üles