Sel nädalal on verivorstide, praadide ja sültide müük võrreldes detsembri algusega kolmekordistunud. Talvetoodete müügist 2/3 moodustavad verivorstid.
Tarbija eelistab hinnalt soodsat verivorsti
Wõro, Vastse-Kuuste ja Maks & Moorits kaubamärke ühendava Atria Eesti turundusdirektor Rene Kiisi sõnul kinnitab läbimüük sügisel tehtud prognoose.
„Tarbija valib hinnaklassilt soodsama toote ning talvetoodete puhul on selleks verivorst - kilo verivorsti moodustab leibkonnaliikme sissetulekust vaid ühe protsendi. Kui möödunud aastal müüsid verivorstid ja praed pea võrdselt, siis alates käesoleva sügise lõpust on kasvanud verivorstide osakaal," sõnas Kiis.
Sealjuures eelistab tarbija just peekoniga verivorste, mis moodustavad kogumüügist ligi poole.
Ühe vähese lihatööstusena valmistab Atria Eesti verivorste naturaalse loomavere baasil, mis tagab toodetele traditsioonilise maitse. Veri sisaldab hulgaliselt organismile vajalikku rauda ning selle rasvasisaldus on väike, kuid vee- ja valgusisaldus suur.