Päevatoimetaja:
Mati Määrits

Piletita sõit viib musta raha bussijuhtide kukrusse

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Piletita sõit on risk nii reisijale kui bussijuhile – üks võib jalameheks jääda, teine tööta. Auto­ettevõtete Liidu direktori Villem Tori sõnul mõistab ta, et juhile tahetakse head ja reisija soovib raha säästa, aga midagi head sellest lõpuks ei tule.
Piletita sõit on risk nii reisijale kui bussijuhile – üks võib jalameheks jääda, teine tööta. Auto­ettevõtete Liidu direktori Villem Tori sõnul mõistab ta, et juhile tahetakse head ja reisija soovib raha säästa, aga midagi head sellest lõpuks ei tule. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Osa bussijuhte ei anna väidetavalt reisijatele pileteid, võttes vastu vaid osa piletirahast – see läheb juhi rahakotti.

Toimetusele on vihjeid bussijuhtide niinimetatud rahateenimisest tulnud varemgi. Ühe näite tõi sel nädalal vihje kirjutanud inimene, kes tihti Lüllemäe kandis sõidab ja polevat kordagi nägema juhtunud, et reisijate pileteid kontrollitaks.

«Igapäevane ühistranspordi kasutaja on bussijuhtide poolt «välja õpetatud» odavamalt sõitma,» sõnas ta, muretsedes, et seetõttu võib ühel hetkel «sõitjate vähesuse tõttu» mõni bussiliin kaduda. «Keda süüdistada? Ikka Ansipit ja riiki, kes hävitavad elu maal. Ei väida, et odavam sõit ei ole kokkuhoid, aga kelle rahakotti läheb kassaaparaadist välja trükkimata pileti eest saadud raha? Ei usu, et ATKO kassasse.»

Märksõnad

Tagasi üles