Päevatoimetaja:
Mati Määrits

Juhtkiri: Konkurents teeb korrektiive

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Foto on illustreeriv.
Foto on illustreeriv. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Viimasel ajal on Valgamaalane bussiliiklusega seoses avaldanud mitu uudist, mis paljudele lugejatele ilmselt meelehärmi on põhjustanud. Nii tõime eelmise aasta novembris lugejateni uudise Sebe tütarettevõtte Eesti Buss piletihindade tõusu kohta keskmiselt viie protsendi võrra. Jaanuari lõpul aga edastasime Taisto ennustuse, et Valga–Tallinna bussiliinid võivad rongiliikluse tihenemise tõttu üldse kaduda.

Samas kinnitas majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi nõunik Rasmus Ruuda juba jaanuaris, et tema viimati nimetatud stsenaariumi kuigi tõenäoliseks ei pea. Oma veendumuse kinnituseks tõi ta näite, et kuigi Tallinna–Tartu vaheline reisirongiliiklus tihenes, ei ole bussifirmad seepärast midagi kaotanud.

«Ka Tartu suuna puhul kritiseerisid alguses bussivedajad, et see tapab kohe Tartu–Tallinna bussiliikluse. Seni on hoopis vastupidi – Sebe lisas aasta alguses väljumisi,» rääkis Ruuda toona. Tema sõnul peaksid rongi- ja bussiliiklus teineteist täiendama.

Tagasi üles