Poodlejad vajutasid usinalt nuppe

Maxima. Foto on illustreeriv.

FOTO: Arvo Meeks / Valgamaalane

Maxima kauplusteketi kliendid kasutavad üha aktiivsemalt kaupluste kassadesse teenindustaseme hindamiseks paigaldatud tagasisidesüsteemi. Märtsis hindasid kliendid teeninduskvaliteeti rekordilisel 400 000 korral.

Tellijale Tellijale

«Nende nelja aastaga, mil kauplustes tagasisidesüsteemi oleme juurutanud, on ostjate valmisolek tagasisidet anda üha kasvanud,» ütles Maxima Eesti kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid. «Märtsis, mil tarbijaid kutsuti üles klienditeenindajaid hindama kõikides sektorites, anti meile tagasisidet rekordilisel arvul.»

Valgamaalgi elavad Erilaiu kinnitusel aktiivsed nupulevajutajad. «Näiteks Valga Maximas vajutatakse nuppe kümnendiku võrra hoogsamalt kui sama käibega kaupluses keskmiselt ehk ligi 11 000 korda kuus. Ka Otepääl ollakse aktiivsed, nuppe vajutatakse ligi 3000 korda. Tõrvas on vajutusi üle 2000, kuid ka ostjaid on seal vähem kui Otepääl.»

Tagasi üles