Maxima kauplusteketi kliendid kasutavad üha aktiivsemalt kaupluste kassadesse teenindustaseme hindamiseks paigaldatud tagasisidesüsteemi. Märtsis hindasid kliendid teeninduskvaliteeti rekordilisel 400 000 korral.
Tellijale
Poodlejad vajutasid usinalt nuppe
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Nende nelja aastaga, mil kauplustes tagasisidesüsteemi oleme juurutanud, on ostjate valmisolek tagasisidet anda üha kasvanud,» ütles Maxima Eesti kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid. «Märtsis, mil tarbijaid kutsuti üles klienditeenindajaid hindama kõikides sektorites, anti meile tagasisidet rekordilisel arvul.»