Sisukord
Paberleht
Postimees

Valgamaa elanikud paistavad silma aktiivse nupukasutusega

2 min lugemist
Valga kaupluse külastajad kasutavad sageli võimalust kassapidaja tööd hinnata. FOTO: Arvo Meeks / Valgamaalane

Maxima kauplusteketi kliendid kasutavad üha aktiivsemalt kaupluste kassadesse teenindustaseme hindamiseks paigaldatud tagasi­sidesüsteemi. Märtsis hindasid kliendid teeninduskvaliteeti rekordilisel 400 000 korral.

Tellijale Tellijale

«Nende nelja aastaga, mil kauplustes tagasisidesüsteemi oleme juurutanud, on ostjate valmisolek tagasisidet anda üha kasvanud,» ütles Maxima Eesti kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid. «Märtsis, mil tarbijaid kutsuti üles klienditeenindajaid hindama kõikides sektorites, anti meile tagasi­sidet rekordilisel arvul.»

Valgamaalgi elavad Erilaiu kinnitusel aktiivsed nupulevajutajad. «Näiteks Valga Maximas vajutatakse nuppe kümnendiku võrra hoogsamalt kui sama käibega kaupluses keskmiselt ehk ligi

10.07.2020 14.07.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto