Päevatoimetaja:
Mati Määrits

Valgamaa elanikud paistavad silma aktiivse nupukasutusega

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Valga kaupluse külastajad kasutavad sageli võimalust kassapidaja tööd hinnata.
Valga kaupluse külastajad kasutavad sageli võimalust kassapidaja tööd hinnata. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Maxima kauplusteketi kliendid kasutavad üha aktiivsemalt kaupluste kassadesse teenindustaseme hindamiseks paigaldatud tagasi­sidesüsteemi. Märtsis hindasid kliendid teeninduskvaliteeti rekordilisel 400 000 korral.

«Nende nelja aastaga, mil kauplustes tagasisidesüsteemi oleme juurutanud, on ostjate valmisolek tagasisidet anda üha kasvanud,» ütles Maxima Eesti kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid. «Märtsis, mil tarbijaid kutsuti üles klienditeenindajaid hindama kõikides sektorites, anti meile tagasi­sidet rekordilisel arvul.»

Valgamaalgi elavad Erilaiu kinnitusel aktiivsed nupulevajutajad. «Näiteks Valga Maximas vajutatakse nuppe kümnendiku võrra hoogsamalt kui sama käibega kaupluses keskmiselt ehk ligi

Tagasi üles