Päevatoimetaja:
Mati Määrits

Panga viga jahmatas klienti ja tekitas nördimust

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Raha kadumine Swedbanki krediitkaardilt põhjustas pangakliendile reedel hommikuse šoki. Õnneks polnud segaduses süüdi vargus, vaid tehniline rike.
Raha kadumine Swedbanki krediitkaardilt põhjustas pangakliendile reedel hommikuse šoki. Õnneks polnud segaduses süüdi vargus, vaid tehniline rike. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Valgamaalase poole pöördus reedel lehelugeja, Swedbanki klient Maire (nimi muudetud – toim), kes oli hommikul ehmatusega avastanud, et tema krediitkaardilt on kadunud üle 300 euro.

Esimene mõte oli tal, et raha on kaardilt varastatud. Panka helistades sai ta vastuseks, et olukord tekkis panga tehnilise vea tõttu. Nimelt olevat tema krediitkaardilt paaril viimasel kuul jäänud osa ostutehinguid maha võtmata ja nüüd tehti seda tagantjärele.

Naine on nördinud, et pank talle veast teada ei andnud ega selgitanud, miks need ostud arvelt maha võtmata jäid. Ka ei ole Maire sõnul mahavõetud summa juures mingeid selgitusi, mis päeval ja kellaajal on tehingud tehtud. Veel väitis ta, et jälgib küll raha liikumist oma pangakontol, kuid ei ole regulaarne kontrollija ning iga ostu tegemisel ei vaata, kas raha ikka on kontolt maha läinud või mitte.

Märksõnad

Tagasi üles