Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2014/07/14/3203603t1h071d.jpg)
Äri nii füüsiliselt kui ka virtuaalselt ajavad kaubandusettevõtjad nendivad Äripäevas, et kaalukauss hakkab vaikselt vajuma e-kaubanduse poole ehk üha rohkem tarbijaid eelistab sooritada ostu e-keskkonnas.
EMT seadmete ja jaemüügi grupi juht Heiko Sõro ütles, et Elion ja EMT müüvad üha rohkem kaupa e-kanalite kaudu. Tema sõnul jääb e-poodide osakaal kogumüügist praegu 25–30 protsendi vahele, aga e-kanalite kampaaniate ajal, näiteks Elioni ostuööl, ületab veebimüük juba 30 protsenti.