Äri nii füüsiliselt kui ka virtuaalselt ajavad kaubandusettevõtjad nendivad Äripäevas, et kaalukauss hakkab vaikselt vajuma e-kaubanduse poole ehk üha rohkem tarbijaid eelistab sooritada ostu e-keskkonnas.
Tellijale
Üha rohkem tarbijaid teeb oste e-poodidest
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
EMT seadmete ja jaemüügi grupi juht Heiko Sõro ütles, et Elion ja EMT müüvad üha rohkem kaupa e-kanalite kaudu. Tema sõnul jääb e-poodide osakaal kogumüügist praegu 25–30 protsendi vahele, aga e-kanalite kampaaniate ajal, näiteks Elioni ostuööl, ületab veebimüük juba 30 protsenti.