Päevatoimetaja:
Mati Määrits

Rattaparklate areng Valgamaal ootab kodanike initsiatiivi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Tiit Tirmann kiidab aasta tagasi ostetud kolmerattalist. Ta on sellega vedanud 40 kilo tsementi ning läbinud pikki vahemaid. Otepää teedel liigeldes pole tal seni probleeme esinenud.
Tiit Tirmann kiidab aasta tagasi ostetud kolmerattalist. Ta on sellega vedanud 40 kilo tsementi ning läbinud pikki vahemaid. Otepää teedel liigeldes pole tal seni probleeme esinenud. Foto: Henri Kõiv / Valgamaalane

Valgamaalane pani stardijoonele maakonna kolm suurimat keskust: Tõrva, Valga ja Otepää. Võisteldi selles, millises linnas on rattaparklate olukord kõige parem.

Näidisvõistluse esikoht kuulus küll Valga linnale, kuid siingi on suuri puudujääke, mis algavad juba linna saabudes. Bussi- ja rongijaamas rattahoiu võimalus puudub, mistõttu leiab lukustatud rattaid peavärava juures paikneva prügikasti tagant.

Arvestades, et Läti on rattamatkajate seas populaarne reisisiht, võiks jaam kindlasti rattasõbralikum olla. Seda enam, et teise linna tööle sõitvad inimesed sooviksid mõnikord oma kaherattalise hoonesse hoiule jätta. Näiteks Otepää bussijaama kõrval asuvasse rattaparklasse pargib turismiinfokeskuse töötajate sõnutsi iga päev oma ratta naine, kes bussiga Elvasse tööle sõidab. Valga jaamahoone sellist praktikat praegu ei soodusta.

Tagasi üles