Päevatoimetaja:
Mati Määrits

Minister avaldas hämmastust

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Piret Karu
Copy
Urve Palo
Urve Palo Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Majandus- ja kommunikatsiooniministri Urve Palo sõnul on hämmastav kuulda kiirlaenude reklaami piiramise kohta nurinat, arvestades et suur osa Eesti elanikest on nendega hädas.

«Hämmastav on kuulda jätkuvat nurinat, et kiirlaenude reklaami piiramine sööks liialt tele- ja raadiokanalite kasumit. Kas on ikka vastutustundlik kutsuda inimest, kes on hädas ja seetõttu reklaamile eriti vastuvõtlik, võtma röövelliku intressiga laenu ja kerge lahenduse näilisuses teda veelgi sügavamasse võlasohu ahvatleda? Usun, et valitsus lõpetab selle reklaamipillerkaari pea,» ütles minister sotsiaalmeedia vahendusel.

«Loen lehest, et suurem osa Eesti elanikkonnast on ühe kuu kaugusel oma isiklikust pankrotist – säästude puudumine viib olukorda, kus ühe vanema töökoha kaotus või pikemaajaline haigestumine jätab pere kiiresti hätta. Juba ainuüksi Valgamaal on inkassos üle 3000 võlanõude – see on ligi veerand Valga linna elanikkonnast!» sõnas Palo, viidates eilses Valgamaalases ilmunud artiklile.

«Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumis oleme valmis saanud ja valitsusele esitanud reklaamiseaduse muutmise eelnõu, mis kehtestab tarbijakrediidi reklaamidele piirangud info kohta, mida reklaam sisaldada võib, ja keelustab laenutoodete reklaami televisioonis, raadios ja internetis,» lisas ta.

Tagasi üles