Kliinikum avab patsiendiportaali

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tartu Ülikooli Kliinikum Foto: Postimees/Scanpix

Tartu Ülikooli kliinikum avas 3. oktoobril patsiendiportaali ePatsient, mille eesmärk on võimaldada patsiendil broneerida endale eriarsti ambulatoorne vastuvõtuaeg.

Esialgu saab aegu broneerida ainult eriarsti esmasele vastuvõtule, mille eest tasub haigekassa. Lisaks saab patsiendiportaalis vaadata oma epikriisi ja uuringu vastuseid, samuti tutvuda oma haigusjuhtude ajalooga aastast 2007.

Patsiendil on võimalik kontrollida ja muuta oma kontaktandmeid, mis on teenuse toimimiseks väga oluline, kuna korrektne telefoninumber ja e-posti aadress võimaldavad probleemide korral haiglal patsiendiga ühendust võtta.

Kehtivate broneeringute info kuvatakse patsiendile portaali esilehel. Sealt on näha, millal ja kus vastuvõtt toimub ning raviarsti nimi. Reeglina peab patsient endale vastuvõtuks aega broneerides visiiditasu internetipangas ära maksma, pärast seda hakkab broneering kehtima.

«Oleme oma infosüsteemi tublisti täiendanud, aga juba praegu teame, et täiendusi tuleb teha veel. Edaspidi laiendame vastuvõtuaegu tasuliste ja korduvate aegade osas ning broneerimist teisele isikule ehk võimalust, et näiteks lapsevanem broneerib aja oma lapsele,» ütles kliinikumi juhatuse liige Mart Einasto.

Einasto toonitas, et ePatsient on lisavõimalus vastuvõtuaja broneerimiseks. Alles jäävad tavapärased võimalused teha seda registratuuris nii kohapeal kui telefoni teel.

Kliinikumi patsiendiportaal ePatsient asub aadressil https://epatsient.kliinikum.ee. Patsiendiportaali saavad kasutada kõik, kellel on olemas ID-kaart või Mobiil-ID.

Kliinikumi partner patsiendiportaali arendamisel on Nortal.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles