Kallid isad, kui teie poeg peaks üllatama teid isadepäeva puhul ninaaluste udemekarvadega, siis uurige kindlasti, millega tegu. Võib juhtuda, et räägite esmakordselt lapsega meeste tervisest. Sellist efekti üritab saavutada ülemaailmne sotsiaalkampaania Movember.
Tellijale
Kuidas vuntsid meeste tervist edendavad – eriti novembris?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nagu meestelt meestele suunatud kampaania puhul võiks aimata, sai Movember (nimi tuleneb ingliskeelsetest sõnadest vunts – moustache ja november) alguse 2003. aastal ühes Austraalia pubis, kus sõbrad arutasid õlleklaasi taga, millised 1970. aastate stiilielemendid pole moelavadele tagasi jõudnud.