Päevatoimetaja:
Tiit Loim
Saada vihje

Valgast kaob Eesti Energia teeninduspunkt

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Jaan Rapp
Copy
Siiani asus Eesti Energia teeninduspunkt ka Valga postimajas.
Siiani asus Eesti Energia teeninduspunkt ka Valga postimajas. Foto: Arvo Meeks

Hiljuti pöördus Valgamaalase poole murelik kodanik, kelle kõrvu olid jõudnud kuuldused Eesti Energia Valga teeninduse peatsest sulgemisest. Lisaks kurtis ta, et Elektrilevi otsus loobuda mõne kuu eest näidukaartide saatmisest on hulga tarbijaid pannud olukorda, kus nad ei oska elektrinäiduga enam midagi peale hakata.

«Elektrilevi Valga teeninduspunktis on seetõttu iga kuu alguses paras segadus. Samas käivad linnas jutud, et seegi punkt võib peagi kaduda. Mis siis veel saab?» oli anonüümseks jääda soovinud mees mures.

Eesti Energia tütarettevõtte Elektrilevi mõõteosakonna juht Viktor Afanasjev kinnitas toona Valgamaalasele, et teeninduspunkt on avatud esmaspäevast reedeni kella üheksast hommikul kella viieni õhtul ning teenindamata ei jää kliendid ka edaspidi.

Eile, 14. aprillil aga saabus Eesti Energialt teade, et klientide muutunud eelistused teeninduskanalite kasutamisel toovad 1. augustist kaasa ümberkorraldused Eesti Energia klienditeeninduses. «Ettevõte keskendub Valgamaa klientide teenindamisel telefoniteeninduse ja e-teeninduse arendamisele ning toob klientideni lähiajal uusi lahendusi lepingutega seotud toiminguteks,» seisab teates.

Eesti Energia teenindusosakonna juhi Eve Vuksi sõnul eelistavad ka Valgamaa kliendid lahendada lepingutega seotud küsimusi üha enam elektroonilistes kanalites. «Praegu pöördub juba ligi 90 protsenti klientidest küsimuste korral e-teenindusse või helistab klienditelefonile. Keskmiselt 98 protsenti elektrilepingutest pikeneb automaatselt ning üle 12 000 kliendi kasutab elektritoiminguteks Eesti Energia mobiiliäppi,» rääkis Vuks.

Ta lisas, et sel aastal täieneb mobiiliäpp näiteks veel elektriarve maksmise võimalusega ja hakkab edastama ka teavitusi näidu teatamise, arve saabumise ja maksetähtaja kohta. 

Vuks tõi välja, et muudatused klientide eelistustes on ootuspärased. «Avatud elektriturg ei tekita enam küsimusi. Enamik klientidest on mitu korda oma elektrilepingut pikendanud, paljud on vahetanud paketti. Kolme aasta jooksul on meie esinduste töötajate arv vähenenud 90 inimeselt 20-le,» avas Vuks muudatuste tagamaid. 

1. augustist, kui ümberkorraldused on ellu viidud, saavad Valgamaa kliendid pöörduda Eesti Energia elektrilepingutega seotud küsimuste korral ettevõtte e-teenindusse või kasutada selleks e-posti ja klienditelefoni. Pöörduda saab ka Tallinna ja Tartu teeninduspunktidesse. 

Eesti Energia kontserni võrguettevõte Elektrilevi jätkab klientide teenindamist e-teeninduses, klienditelefonil ja Tallinna, Tartu, Jõhvi ning Pärnu esindustes. Sel aastal on Elektrilevi oluliselt täiendanud telefoniteeninduse võimekust, mille kaudu on alates märtsist võimalik sõlmida võrgulepinguid.

«Jätkame klientide teenindamist Elektrilevi esindustes neljas suuremas linnas. Lisaks jääb Valgamaa klientidele võimalus põhjalikumat nõustamist vajavate teemade puhul leppida kokku kohtumisi Elektrilevi spetsialistidega,» selgitas Elektrilevi klienditeenindusosakonna juhataja Taavo Randna. «Selline töökorraldus tagab sujuva klienditeeninduse ja säilib ka klientide senine kõrge rahulolu.» 

Eesti Energia on pööranud järjepidevalt tähelepanu ka klientide juhendamisele, mis tähendab, et esindustesse pöördunud kliente koolitatakse kasutama elektroonilisi kanaleid.

Märksõnad

Tagasi üles