Päevatoimetaja:
Mati Määrits

Tõrked häirisid nii müüjaid kui ostjaid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Eile ja üleeile paljudes poodides kaardi makseterminaali toppimisel suurt mõtet polnud: süsteem ei töötanud.
Eile ja üleeile paljudes poodides kaardi makseterminaali toppimisel suurt mõtet polnud: süsteem ei töötanud. Foto: Sille Annuk / Tartu Postimees

Nagu Eestis mujalgi, oli ka Valgas viimastel päevadel kaardimaksetega tõrkeid. Ohtralt meelehärmi tegi see eriti poepidajatele, klientidest rääkimata.

«Maxima Eesti on riketest süsteemis väga häiritud, kuna meist sõltumata põhjustel peavad meie kliendid kannatama ega saa oma oste sooritada,» ütles Maxima Eesti brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktor Ty Lehtmäe.

«Lisaks klientidele häirib selline rike märgatavalt ka meie töötajate tööd. Olukorras, kus kauplusest sõltumata ei ole võimalik kaardiga maksta ning inimesed lahkuvad ostudeta, tekib meie kolleegidel lisakohustus klientide kaubad tagasi riiulile panna või siis kaalukaupade puhul hävitada,» tõi ta välja.

Tagasi üles