Valgamaa kaupmehed paistsid silma korrektsusega

Jaan Rapp
, tegevtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto on illustreeriv
Foto on illustreeriv Foto: Arvet Mägi

Tarbijakaitseamet esitles kampaania «Kauple ausalt. Osta targalt!» käigus tehtud kontrollide tulemusi. Selgus, et soodusmüükide suurim mure on ostjate meelitamine kauplusesse toodetega, mida reaalselt müügil ei ole.

Eelmisel aastal läbiviidud tarbijakaitse olukorra uuringus kurtis kolmandik tarbijaist, et tihti on väljareklaamitud tooted poest otsas enne, kui nad poodi jõuavad. Seetõttu kontrollis tarbijakaitseamet tänavu märtsis ja aprillis 81 kauplust üle Eesti, et saada ülevaade turust, millele järgnes ka teavituskampaania.

«Kampaania eesmärk oli tõsta teadlikkust ebaausatest kauplemisvõtetest, et inimesed tunneksid sellised võtted ära ning oskaksid otsustada kas ja millisele kauplusele ta soovib lojaalne klient olla. Aus kauplemine ja kliendilojaalsus on omavahel tihedalt seotud,» selgitas tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles