Tarbijakaitseamet esitles kampaania «Kauple ausalt. Osta targalt!» käigus tehtud kontrollide tulemusi. Selgus, et soodusmüükide suurim mure on ostjate meelitamine kauplusesse toodetega, mida reaalselt müügil ei ole.
Tellijale
Valgamaa kaupmehed paistsid silma korrektsusega
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eelmisel aastal läbiviidud tarbijakaitse olukorra uuringus kurtis kolmandik tarbijaist, et tihti on väljareklaamitud tooted poest otsas enne, kui nad poodi jõuavad. Seetõttu kontrollis tarbijakaitseamet tänavu märtsis ja aprillis 81 kauplust üle Eesti, et saada ülevaade turust, millele järgnes ka teavituskampaania.