Valgamaa kuppelmaastik jõudis pakenditele

Jaan Rapp
, tegevtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Atria Eesti lihatööstus Valgas
Atria Eesti lihatööstus Valgas Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Atria Eesti kaubamärk Maks&Moorits sai uue väljanägemise, mis tõstab muu hulgas esile ettevõtte 1910. aastal Valgast alguse saanud pikka ajalugu. Uusi pakendeid kaunistab Valgamaa kuppelmaastik.

«Eesti seakasvatuse ja lihatööstuse kohal ripuvad sünged pilved, kuid meiesuurune ettevõte ei saa end sellest liigselt heidutada lasta, sest kriis on mööduv nähtus ja peale vihma tuleb alati päike,» rääkis Atria Eesti AS juhatuse esimees Olle Horm.

Tema sõnul liigub Atria Eesti eluga edasi: aja- ja ressursikulud kannab ettevõte korstnasse ning elab rasked ajad üle. Horm võrdleb kaubamärgi uuendamise sattumist keerulisele ajale korteri ostmisega majanduslanguse ajal – pikas perspektiivis on see kasulik.

Atria Eesti ASi juhatuse liikme, müügidirektor Meelis Laande sõnul seostavad teadlikumad tarbijad Maks&Moorits kaubamärki eelkõige Valga linna ning siinse lihatööstusega. «Tahtsime meile olulist seost uute pakenditega esile tuua ning rõhutada Maks&Mooritsa toodete eestimaist päritolu. Oleme üks väheseid Eesti lihatööstusi, kes omavad kogu farmist-lauale tooteahelat – teeme kõik ise.»

Laande sõnul kirjeldab Maks&Mooritsa uus tunnuslause «Ise tehtud. Hästi tehtud.» kõige paremini viisi, kuidas ettevõte tooteid valmistab. «Kasvatame ise oma loomad, töötleme neid ise ning maitsestame ja pakendame tooted – meil on kontroll iga etapi üle ja saame seeläbi vastutada toodete kvaliteedi ja algupärasuse eest algusest lõpuni.»

Reklaamiagentuuri Rakett loovjuht Priit Isok rääkis, et Maks&Mooritsa uus logo sündis tihedas koostöös ettevõttega. Seejuures oli eesmärk luua võimalikult naturaalne ja maalähedane kuvand.«

»Pakendidisainis hoidsime Maks&Mooritsale omast punast värvi ning läbivaks sümboliks on kaunis Valgamaa kuppelmaastiku motiiv. Ühtlasi on ka tootefotod, mis pakendile said, kodusemad ja naturaalsemad, et ka see nüanss oleks vastavuses uue imagoga," lisas Isok.

Endise Valga lihatööstuse ajalugu:

1910 - Valga Lihatööstuse ja tapamaja rajamine

1931 - Sisseseade uuendamine Valgas

1966 - Valga lihatööstuse tootmismaht ületab 4000 tonni

2002 - Valga lihatööstus võttis esimesena Eestis kasutusele termokahaneva kilega niinimetatud skin-pakendi

2003 - Uue külmhoone ja tapamaja valmimine

2005 - Atria omandab ASi Valga Lihatööstus

2007 - Valga lihatööstus tõi esimesena lihatootjatest turule taassuletava pakendi

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles