Tarbijakaitseamet ootab avaldusi reisita jäänud inimestelt

Jaan Rapp
, tegevtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto on illustreeriv.
Foto on illustreeriv. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Tarbijakaitseamet tuletab meelde, et ootame reisita ja reisi broneeringuta jäänud, kuid raha reisiettevõtjale Alimants OÜ maksnud tarbijatelt avaldusi 18. oktoobrini. Avalduse esitamiseks tuleb täita ja allkirjastada vastav vorm, mille leiab koos juhendiga tarbijakaitseameti kodulehelt.

Avaldus tuleb saata hiljemalt 18. oktoobril 2015 aadressile Rahukohtu 2, Tallinn 10130 või e-kirjaga info@tarbijakaitseamet.ee. Avaldust saab esitada ka tarbijakaitseameti tarbijate teeninduskeskkonna infosüsteemis.

Nendel tarbijatel, kes maksid reisi eest krediitkaardiga, soovitab amet makse tühistamiseks pöörduda panga poole.

Kui reisiostja oli jõudnud sõlmida ka reisitõrkekindlustuse, võiks pöörduda kindlustusfirma poole ja küsida üle, kas reisifirma maksejõuetus on kindlustusega kaetud või mitte.

Reisiettevõtja Alimants OÜ teatas 17. septembril tarbijakaitseametile, et ei suuda tarbijate ees kohustusi täita ning on sattunud maksejõuetusse. Ettevõttel on kehtiv tagatis kogusummas 32 000 eurot kindlustusseltsis BTA Insurance Company SE.

Turismiseaduse paragrahvi 15 lõige 1 näeb ette, et tagatise kasutamise esmaeesmärk on reisijate reisilt tagasitoomine, reisitasu tagastamine tarbijale pakettreisi ärajäämise korral või hüvitise tasumine pakettreisi ärajäänud osa eest ning tarbijale tasu tagastamine lunastamata pakettreiside kinkekaartide eest.

Juhul, kui on ostetud üksikuid reisiteenuseid – näiteks ainult lennupilet või ainult majutus – või kui maksja on juriidiline isik, ei kuulu nõue tagatisrahast hüvitamisele.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles