Soovimatu telefonimüük saab päitsed pähe

Jaan Rapp
, tegevtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto on illustreeriv.
Foto on illustreeriv. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Eesti suuremad telefonimüügiga tegelevad ettevõtted sõlmisid hea tava kokkuleppe, mille kohaselt peab iga telefonimüügiga tegelev ettevõte registreerima inimeste soove, kes ei soovi edaspidi saada pakkumisi telefoni teel.

Eesti Otseturunduse Liidu juhatuse liikme ja Müügimeistrite juhi Tarmo Lausi sõnul on otseturunduse heade tavade ning ausal kauplemisel põhinevate reeglite kokkuleppimine valdkonna maine tõstmiseks ülioluline. «Kutsun üles kõiki otseturundusega tegelevaid ettevõtteid hea tava kokkuleppega liituma,» ütles Laus.

Hea tava kokkuleppe kohaselt saab klient igal ajal keelata telefonimüügi kõnede tegemise täielikult või osaliselt konkreetsete kaupade või teenuste osas.

Keeldumine registreeritakse telefonimüügi ettevõtja peetavas andmebaasis. Igakordselt registreeritud keeld kehtib kahe aasta jooksul alates sellekohase soovi avaldamisest.

Eesti Otseturunduse Liit töötab välja märgise, mida leppest kinnipidavad ettevõtted saavad kasutada. Tarbijakaitse aitab teostada heast tavast kinnipidamise järelevalvet ning saab vajadusel üleastunud ettevõtet trahvida.

Eesti Otseturunduse Liidu (EOTL) eesmärk on korrastada ja arendada otseturunduse valdkonda. Liidu üks peamisi tegevusi on hea tava loomine ja hoidmine. Liitu kuuluvad OÜ Kontaktikeskus, Müügimeistrite AS, AS Äripäev, Eesti Ajalehtede Liit, Tele2 Eesti AS, Elisa Eesti AS, Müügipartner OÜ, AS Starman, Eesti Ajakirjade Liit, Eesti Telekom AS.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles