Maxima kaupluste käesoleva ja möödunud aasta kümne kuu ostustatistika näitab, et nii mõnegi piimatoote müük on kasvanud rohkem kui poole võrra.
Piimatoodete tarbimine kasvab pidevalt
Piimatooted on Eesti tarbijate ostukorvis muutumas üha populaarsemaks ning nende tarbimine näitab pidevat kasvu. “Piimatooted on traditsiooniliselt eestlaste ostukorvis aukohal – 20 müüduimast tootest on koguni üheksa just piim ja piimatooted,” kinnitas Maxima Eesti kommunikatsioonijuht Katja Ljubobratets. “Ostustatistika näitab ka seda, et Eesti tarbijate armastus piimatoodete vastu on jätkuv ning nii mitmeski tootegrupis on tarbimine kasvanud.”
Erinevate juustude müük on tänavu Maxima kauplustes tõusnud veerandi, eriti on populaarsust juurde võitnud kõvajuustud, toorjuustud ja hallitusjuustud. Kasvanud on ka piimajookide tarbimine – kõrgkuumutatud piimal, hapupiimal ja piimajookidel suisa rohkem kui poole võrra.
Ka kohupiimatoodete puhul on kasv märgatav. “Kui enimmüüdud kaup – kohukesed – näitavad tarbimise üldist tendentsi, siis teiste toodete puhul peegeldab tarbija ostueelistusi ligi 15-protsendiline tõus,” märkis Katja Ljubobratets. “Samuti on tuntavalt tõusnud magustoitude müük, seda ennekõike tänu pudingute ja piimabatoonide kasvanud populaarsusele.”
Maxima Eesti kommunikatsioonijuhi hinnangul on suurenenud tarbimise taga nii ostjatele pakutav toodete valik kui ka tarbijate kasvav teadlikkus piimatoodete kasulikkusest. “Püüame kauplejana tarbijate nõudlusega kaasas käia ning pakkuda võimalikult kvaliteetsete piimatoodete valikut,” märkis Katja Ljubobratets.
Maxima Eesti kuulub jaekaubanduskontserni Maxima Grupé, mis ühendab 528 kauplust Eestis, Lätis, Leedus, Poolas ja Bulgaarias. Eestis tegutseb 74 Maxima kauplust, millest 54 on Maxima X kodukauplused, 19 Maxima XX supermarketid ja üks Maxima XXX hüpermarket. Eesti kauplused annavad tööd ligi 4000 inimesele ja teenindavad keskmiselt 150 000 inimest päevas.