Tarbijakaitseamet koostas ettevõtjaile juhendi, et aidata neil üheselt mõista ja järgida pürotehnilise toote reklaamiga seonduvat. Pürotehniliste toodete reklaamimisele on seatud piirangud. Lõhkematerjali ning kõige ohtlikumate pürotehniliste toodete reklaam on üldiselt keelatud.
Naabrist paremat raketisadu lubada ei tohi
Pürotehniliste toodete reklaamile, eeskätt tekstilisele osale, kehtivad olulised piirangud. Reklaami koostades tuleb kindlasti jälgida, et reklaam ei sisaldaks üleskutset toote ostmiseks ega kasutamiseks, vägivalla elemente ega selliste toodete kasutamise ülistamist ning raskesti mõistetavaid erialaseid väljendeid.
Tarbijakaitseamet soovitab kauplejail soodsale hinnale viidata võimalikult informatiivselt ning pigem seejuures vältida täiendavaid hinna ja ostmisega seonduvaid reklaamlauseid, sest ka soodushinnast teavitamine mõjub ostma kutsuvalt.
Näiteks toob amet sellised tegusõnad, nagu osta, hangi, soeta, tulista, lase ja muud käskivas kõneviisis ostma ja kasutama kutsuvad sõnad. Sama mõju omavad fraasid, näiteks «piiratud koguses ilutulestiku rakette üliodava hinnaga», «jätkub ainult kiireimatele», «kaks ühe eest», «lisage taevasse väge ja värve» ja muud sellised.
Kuna keelatud on ka pürotehniliste toodete ülistamine, soovitab amet vältida niisuguseid reklaamlauseid, nagu «linna võimsaim ilutulestik meilt», «naabrist parem raketisadu», «kauneim vaatemäng» jms.
Tarbijakaitseamet pöörab veel tähelepanu, et reklaam ei tohi sisaldada raskesti mõistetavaid erialaseid väljendeid ning peab olema arusaadav keskmiselt mõistlikule inimesele, kel puudub vastava valdkonna erialane teave.