Päevatoimetaja:
Mati Määrits

Nördinud klient: kas see ongi poe müügistrateegia?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Maxima suhtumises pettunud Sirje Pässa kinnitusel ei olegi asi niivõrd rahas, vaid pigem põhimõttes, kuna see olnud tal juba mitmes negatiivne kogemus selle kaupluseketiga. «Vabandusestki oleks piisanud,» lisas õigluse eest seisev linnakodanik.
Maxima suhtumises pettunud Sirje Pässa kinnitusel ei olegi asi niivõrd rahas, vaid pigem põhimõttes, kuna see olnud tal juba mitmes negatiivne kogemus selle kaupluseketiga. «Vabandusestki oleks piisanud,» lisas õigluse eest seisev linnakodanik. Foto: Sirje Lemmik/Valgamaalane

Valgalane Sirje Päss on nördinud kodulinna Maximas aset leidnud vahejuhtumist, kus kauba hind kassas osutus kõrgemaks hinnasildil märgitust. Sarnaseid kogemusi on tal selle keti poodides olnud varemgi.

«Ostes Valga Maximast viis pudelit Saku porterit, oli külmkapi uksel hind 75 senti pluss pakend. Kassas öeldi aga hinnaks 32 senti rohkem ehk siis 1,07 eurot pluss pakend. Pärast väga suurt õiendamist ja meie solvamisi helistati kuhugi ülemusele, kes lubas siiski lõpuks kauba odavama hinnaga ära müüa,» kirjeldas Päss.

Naise sõnul oli samamoodi vale hind Valga Maximas ka varem kääre ostes, kus vaheks tuli koguni kaks eurot, kuigi sildil oli hind 0,59. Poiste põlvikutel olevat olnud punane soodushind 0,99, kassas löödi läbi aga 1,99.

Tagasi üles