Jaekaubanduskett Rimi otsustas, et ei teavita enam õhtuti kliente alkoholimüügi lõppemisest.
Tellijale
Kauplusekett lõpetab alkoholimüügi lõppemisest teatamise
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sel esmaspäeval kohtusid NO teatris kampaania «Joome poole vähem!» peol inimesed, kes soovivad panustada alkoholi tarbimise kultuuri muutmisse ja kahjude vähendamisse Eestis. Üks lavalt alkoholimüüjatele tehtud soovitus viidi juba täide – nimelt ei tuletata Rimi keti kauplustes enam õhtuti meelde, kui kaua on jäänud aega alkoholimüügi lõppemiseni, kuna paljud kliendid peavad seda varjatud alkoholireklaamiks.