Päevatoimetaja:
Tiit Loim
Saada vihje

Tarbija elu muutub lihtsamaks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Tarbijakaitseameti avalike suhete juht Hanna Turetski-Toomik rääkis, et tarbijakaitseametil on olnud järelevalvemenetlusi, mis näiteks elektrivaldkonnas lõppenud positiivselt – ettevõtja lõpetas ka posti teel elektriarvete edastamise eest tasu nõudmise.
Tarbijakaitseameti avalike suhete juht Hanna Turetski-Toomik rääkis, et tarbijakaitseametil on olnud järelevalvemenetlusi, mis näiteks elektrivaldkonnas lõppenud positiivselt – ettevõtja lõpetas ka posti teel elektriarvete edastamise eest tasu nõudmise. Foto: Peeter Langovits / Postimees

Märtsist ei pea postkasti jõudvate paberarvete eest lisatasu maksma. Tarbijakaitseseaduse muudatus keelab selle ära ja on ka muus osas tarbjale sammukese vastu tulnud.

Nii kauplejatel kui tarbijatel tuleb lähtuda uuest seadusest, mis avardab tarbijavaidluste kohtuvälise lahendamise võimalusi, hõlbustab piiriülese vaidluse esitamist ja keelab arvete esitamise eest eraldi tasu küsida.

Arve esitamine on kaupleja lepinguline kohustus, mis seotud kauba müümise või teenuse osutamisega ega kujuta endast lisateenust.

Märksõnad

Tagasi üles