Toitlustuskohti külastavad testkliendid

Jaan Rapp
, tegevtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Aet Arula
Aet Arula Foto: Arvo Meeks

Valgas leiab mais aset toitlustuskohtade seire, et hinnata klienditeenindajate käitumis- ja suhtlusoskusi. Samuti jälgitakse toodete tundmist, konsultatsiooni- ja müügioskusi, aga ka teeninduskohta ning avaliku interneti olemasolu ja toimimist.

«Tahame saada ülevaade teeninduse tasemest, tuua välja tugevad ja nõrgad kohad klienditeeninduses ja müügiprotsessis. Seejärel aga hinnata ette võetud sammude tõhusust ning näha arengusuundi,» selgitas valgamaa.ee toimetaja Aet Arula.

Valga külastuskeskuse infokonsultandi Signe Hundi sõnul andis idee seire läbiviimiseks Valga linnavalitsus, et saada ülevaade toitlustusasutuste klienditeenindusest nii linna elaniku kui külalise vaatenurgast.

Testkliendid mängivad söögikohti külastades läbi ette antud tavapärase teenindussituatsiooni. Selle läbimise käigus hindavad testijad kõike, milles eelnevalt kokku on lepitud. Hinnatakse teenindaja korrektsust, viisakust, toodete tundmist, oskust klienti kuulata ja kliendi vajadused välja selgitada ning probleemide korral lahendusi välja pakkuda.

Uuringu viib Dive Group OÜ mai jooksul läbi Valga linna 11 toitlustusasutuses. Tulemustest antakse ülevaade nende asutuste juhtidele.

Toitlustuskohtade seiret korraldab Valgamaa arenguagentuur. Seda rahastavad Valgamaa Omavalitsuste Liit ning Euroopa regionaalarengu fond.

Copy
Tagasi üles