Päevatoimetaja:
Mati Määrits

Hesburger andis kliendile hallitanud burgeri

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Hesburger
Hesburger Foto: Elmo Riig / Sakala

Valga Rimi Hesburgerist 14. juulil hamburgeri ostnud Evelit tabas üllatus, kui ta avastas, et burgeri saiu katab hallitus.

Juhtunust Facebookis kirjutanud klient avaldas pahameelt, et tagastatud burgeri asendamine uuega lubati otsustada alles juhataja tööle jõudes kahe päeva pärast. Intsidendile järgnenud päeval anti naisele siiski Hesburgeri poolt kompensatsiooniks kinkekaart.

Hesburgeri Eesti arendus- ja turundusdirektor Ieva Salmela ütles, et firma teeb kõik, et sellised olukorrad enam ei korduks. "Kuulsime sellest erakordsest juhtumist ja loomulikult vabandasime kliendi ees. Hesburgeri kõik toorained transporditakse restoranidesse vaid eriautodega ja toiduainete säilitamiseks on ette nähtud kindlad nõuded. Kuidas see juhtum aset leidis, on isegi meie jaoks hetkel keeruline seletada, sest kogu tooraine logistika protsess on kindlate printsiipidega paika pandud," ütles Salmela.

Tagasi üles