Valga Rimi Hesburgerist 14. juulil hamburgeri ostnud Evelit tabas üllatus, kui ta avastas, et burgeri saiu katab hallitus.
Hesburger andis kliendile hallitanud burgeri (2)
Juhtunust Facebookis kirjutanud klient avaldas pahameelt, et tagastatud burgeri asendamine uuega lubati otsustada alles juhataja tööle jõudes kahe päeva pärast. Intsidendile järgnenud päeval anti naisele siiski Hesburgeri poolt kompensatsiooniks kinkekaart.
Hesburgeri Eesti arendus- ja turundusdirektor Ieva Salmela ütles, et firma teeb kõik, et sellised olukorrad enam ei korduks. "Kuulsime sellest erakordsest juhtumist ja loomulikult vabandasime kliendi ees. Hesburgeri kõik toorained transporditakse restoranidesse vaid eriautodega ja toiduainete säilitamiseks on ette nähtud kindlad nõuded. Kuidas see juhtum aset leidis, on isegi meie jaoks hetkel keeruline seletada, sest kogu tooraine logistika protsess on kindlate printsiipidega paika pandud," ütles Salmela.
Veterinaar- ja toiduameti toiduosakonna peaspetsialist Tiiu Rand ütles, et Valga Hesburgeris pole rikkumisi tuvastatud: "Meile pole Valga Hesburgeris hallitanud saia juhtumiga seotud vihjet laekunud. Viimati kontrolliti toidu käitlemise nõuete täitmist seal 8. juunil. Muu hulgas pöörati tähelepanu ka tooraine ja toidu säilimisajast kinnipidamisele. Nõuete rikkumist ei tuvastatud. Sel aastal on veterinaar- ja toiduametis registreeritud üks vihje, mis on seotud Tartu Hesburgeris hügieeninõuete täitmisega. Kontrollimise hetkel vastas toidu käitlemine selles ettevõttes nõuetele."
Rand soovitas sarnase juhtumi puhul sellele kohe käitleja tähelepanu juhtida, sest just käitleja peab vastutama toiduhügieeni nõuete täitmise eest. Samuti tasub tema sõnul pöörduda ka veterinaar- ja toiduameti poole vihje esitamisega, et neil oleks võimalik juhtunu täpse kirjelduse alusel hügieeninõuete täitmist kontrollida.