Päevatoimetaja:
Mati Määrits

Lenda targalt: kontrolli oma pileteid ja ole tähelepanelik

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Piret Karu
Copy
Et vältida enda eksitamist ja ka pettuse ohvriks langemist, tasub olla tähelepanelik ostuprotsessi käigus ning kontrollida oma saadud pileteid.
Et vältida enda eksitamist ja ka pettuse ohvriks langemist, tasub olla tähelepanelik ostuprotsessi käigus ning kontrollida oma saadud pileteid. Foto: Toomas Huik / Postimees

Tarbijakaitseametil on ette tulnud hulganisti juhtumeid, kus tarbijad on ostnud lennuettevõtja veebileheküljelt või mõne vahendaja kaudu lennupiletid, kuid seejärel takerdunud probleemidesse. Mida saab tarbija teha, et taolisi ootamatuid olukordi ei tekiks?

Kõige enam ilmneb olukordi, kus reisijad soovivad piletiostu järgselt lennuaegu muuta või piletit tühistada, kuid lennuettevõtja või vahendaja keeldub sellest. Samuti on sagedane juhtum, kus lennupilet on välja pakutud ühe hinnaga, kuid broneerimisprotsessi lõpuks on lennupileti hind ootamatult tõusnud. Mõningal juhul on reisi alguspunkti saabudes ka selgunud, et lennupiletit reisija nimele ei eksisteeri.

Et vältida enda eksitamist ja ka pettuse ohvriks langemist, tasub olla tähelepanelik ostuprotsessi käigus ning kontrollida oma saadud pileteid.

Tagasi üles