Tarbijakaitseametil on ette tulnud hulganisti juhtumeid, kus tarbijad on ostnud lennuettevõtja veebileheküljelt või mõne vahendaja kaudu lennupiletid, kuid seejärel takerdunud probleemidesse. Mida saab tarbija teha, et taolisi ootamatuid olukordi ei tekiks?
Tellijale
Lenda targalt: kontrolli oma pileteid ja ole tähelepanelik
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kõige enam ilmneb olukordi, kus reisijad soovivad piletiostu järgselt lennuaegu muuta või piletit tühistada, kuid lennuettevõtja või vahendaja keeldub sellest. Samuti on sagedane juhtum, kus lennupilet on välja pakutud ühe hinnaga, kuid broneerimisprotsessi lõpuks on lennupileti hind ootamatult tõusnud. Mõningal juhul on reisi alguspunkti saabudes ka selgunud, et lennupiletit reisija nimele ei eksisteeri.