Päevatoimetaja:
Mati Määrits

Kodutunde tootesari kogub hoogu

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Jaan Rapp
Copy
Kodutunne on ulatanud abikäe ka Valgamaa peredele.
Kodutunne on ulatanud abikäe ka Valgamaa peredele. Foto: Arvo Meeks

Eestis ainulaadne heategevuslik Kodutunde toidutoodete sari on esimestel kuudel panustanud abi vajavate perede kodude remonti ligi 25 000 eurot.

Enim Kodutunde tooteid on müügil Maksimarketites ja Konsumites ning Prismades. Nende toodete koostööpartnerid on Hagar Pagarid, Nopri Talumeierei, Heleni Helbed, Usin-TR, Oilio, Kommipomm, Tarplan, Aakre Moos, Eesti And, Kapten Grant. Tarbijate lemmikud on mahedamaitseline kohupiimakook, rammus ja ehe talupiim, rohkete kiudainetega kaerakliid ja neljaviljahelbed.

«Igaüks meist saab panustada hädasolijate abistamisse. Ostes Kodutunde toiduaineid, teeme oma igapäevased heateod. Oleme ainuke telesaade Eestis, kel on oma selge idee ja heategevusliku tähendusega tooteperekond. Ostja võib olla täiesti kindel, et tema makstud rahast jõuab väga oluline summa heategevusse,» ütles «Kodutunde» idee autor ja saate produtsent Kristi Nilov.

Ta lisas, et tootesari kogub alles hoogu ja laieneb müügile ka teistesse kaubanduskettidesse.

«Kodutundega koostöösse panustame kogu hingest,» ütles Oilio toiduõlide esindaja, Claire Foods OÜ müügijuht Kadri Baranova. «Ühelt poolt pakume tarbijatele igapäevaseid heategevuslikke tooteid ja teisalt saame aidata abi vajavate perede lapsi. Müüme kolme Kodutunde toiduõli, mille müügist 15 protsenti läheb heategudeks. Kodutunde mahe külmpress rapsiõli on põnev uudistoode.»

«Septembrist algaval sügishooajal läheme appi 15 perele,» lisas saatejuht Signe Lahtein. «Nagu ikka, on meie eesmärk ka nüüd parandada esmajoones Eestimaa laste elutingimusi. Et see meil ikka kindlasti õnnestuks, laieneb peagi ka Kodutunde toodete valik – tulevad meie saate nimega köögitarvikud, pesuvahendid ja majapidamispaberid.»

Ta rõhutas, et kahekordselt head saab teha erivajadustega inimeste valmistatud toodete müügiga – tublid inimesed saavad tööd ja tasu, asjade müügitulu aga läheb abi vajavatele peredele.

Tagasi üles