/nginx/o/2016/10/12/5949129t1h4aad.jpg)
Tuntud broneerimissüsteemi klientide hinnangul asub kümnest Eesti parimast majutusettevõttest kaks Otepääl – üks suisa kõrgeimal kohal.
Süsteemi Booking.com kliendid andsid kõrgeima hinnangu GMP Clubhotelile Pühajärve kaldal. Juhataja Margus Mälli sõnul on tal klientide nii positiivse arvamuse üle loomulikult hea meel.
«Iga tunnustus on oluline. Booking.com tagasiside on eriti väärtuslik, sest sealses keskkonnas ei saa endale häid hindeid »osta« või seda kuidagi mõjutada. Nagu klient end pärast meie teenuste tarbimist end tunneb, nii ta üldjuhul tagasisidelehele ka kirja paneb,» kinnitas Mäll.
Ta avaldas arvamust, et positiivse tagasiside taga võib olla ettevõtte püüdlus võtta iga klienti vastu kui sõpra. «Loomulikult üritame KA trendidega kaasas käia, tubasid värskendada ning põnevaid ja innovatiivseid lahendusi pakkuda. Püüame moodustada terviku, et klient, kes meil käinud on, käima jääkski. Paistab, et täna on see õnnestunud.»
Tema arvates mängib olulist rolli hotelli tagasisides ka GMP Pühajärve restoran, mis samuti hotelliklientidelt positiivset tagasisidet saanud. «Vähemtähtsad ei ole ka üritused restoranis, mis palju majutujaid hotelli toovad,» rõhutas juhataja. Käesoleval aastal on tema sõnul restoranis üliedukaks osutunud rahvusköökide õhtud. «Järgmiseks aastaks on juba uued ideed.»
Mälli arvates on pingeread toredad, kuid esmatähtis on ikkagi kliendi vahetu rahulolu. «Ega väliskliendi rahulolu ei oleks nii kõrge, kui meie töötajad ei oleks motiveeritud ning neist ei õhkuks sära. Eks sellised tunnustused annavad ka rohkesti motivatsiooni ning tunnet, et teeme õiget asja.»
Seitsmendal positsioonil on Tehvandi hotell samanimelises spordikeskuses. SA Tehvandi Spordikeskus juhatuse liige Alar Arukuusk märkis, et eelkõige on Tehvandi roll pakkuda kompleksset treeninguvõimalust ja võistluskeskuse juurde kuuluvaid teenuseid. Selle lahutamatu osa on ka kvaliteetne majutus ja toitlustus.
«Tehvandi hotelli külastajad on eelkõige spordiga seotud kliendid. Mul on hea meel, et nad on meid nõnda kõrgelt hinnanud,» nentis Arukuusk.
Booking.comi esindaja Eestis Allan Arjut ütles, et Eesti majutusasutuste teenuste kvaliteet on aasta-aastalt paranenud. «Heameelt teeb, et enamik majutusasutusi pöörab online-keskkondadest tulevale vahetule tagasisidele suurt tähelepanu ning majutusteenuse kvaliteet on tõusuteel.»
Värskesse võrdlusse on võetud kõik majutusasutused, kus üle 15 toa ja mis klientidelt pälvinud vähemalt sada hinnangut. Tagasisidet saab anda kümnepallisüsteemis kuues kategoorias: puhtus, hubasus, asukoht, mugavused, personal ning hinna ja kvaliteedi suhe.
Booking.com on suurim veebikeskkond broneerimiseks maailmas, sealhulgas Eestis. Tagasisidet annab hotelliklientidest umbes kolmandik.
ESIKÜMME
Hotellidele kümnepallisüsteemis antud hinded:
GMP Clubhotel Pühajärvel – keskmine 9,5
Georgi hotell Võrus – 9,4
Antoniuse hotell Tartus – 9,4
Schlössle Tallinnas – 9,4
Pädaste Muhu saarel – 9,4
Hotell Palace by TallinnHotels – 9,3
Tehvandi Otepääl – 9,3
MyApartments Tallinn – 9,3
Hilton Tallinn Park – 9,2
Hotel Telegraaf Tallinn – 9,2
Allikas: Booking.com