Päevatoimetaja:
Mati Määrits

Vabandust, kuhu minu pagas reisis?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Seisad nõutult lennujaamas pagasilindi juures, lennukitäis kaasreisijaid oma kohvritega ammu lahkunud, sinu reisikohvrit aga ei saabunudki ... Mida teha?

«Tavaliselt loodavad reisijad selles olukorras reisikindlustusele, ent on hea teada, et pagasikindlustuse kõrval on reisijal ka seaduslikud õigused, mida kindlustuse olemasolu ei mõjuta,» selgitab tarbijakaitseameti ELi tarbija nõustamiskeskuse juhataja Kristina Tammaru.

Ta rõhutas, et mis iganes ebameeldivus lennu lõppedes reisijat pagasiga seoses tabab, on esimene samm olukord lennujaama pagasiletis fikseerida ehk koostada juhtunu kohta raport. See annab õiguse esitada lennuvedajale kaebus hüvitise nõudega ning võimaldab kohe alustada kadunud kohvri otsinguid. «Seega tasub see dokument kindlasti alles hoida.»

Märksõnad

Tagasi üles