Päevatoimetaja:
Tiit Loim
Saada vihje

Nippe, kuidas ära tunda petturlikke veebipoode

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Võib juhtuda, et inimene tellib tarbija e-poest jalatsid  – eeldades, et toode saadetakse talle 
Suurbritanniast. Saadetis aga saabub hoopis Hiinast ja sisaldab valesid jalatseid, mis suure tõenäosusega võltsitud on. Foto on illustratiivne.
Võib juhtuda, et inimene tellib tarbija e-poest jalatsid – eeldades, et toode saadetakse talle Suurbritanniast. Saadetis aga saabub hoopis Hiinast ja sisaldab valesid jalatseid, mis suure tõenäosusega võltsitud on. Foto on illustratiivne. Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

E-kaubandus on kiire, lihtne ning mugav viis kodust väljumata endale midagi uut soetada. Siiski tasub alati enne ostu kontrollida, kas see, kellele sa oma raha andma hakkad, on ikka ausate kavatsustega.

«Petturlike veebipoodide äratundmine ei ole lihtne, ent on mitu võimalust, mida kontrollides võib halvast ostuotsusest end edukalt päästa,» kinnitas tarbijakaitseameti Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskuse jurist Heldin Malmet.

Möödunud kuudel on tarbijakaitseameti piiriüleste kaebustega tegeleva osakonna Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskuse lauale jõudnud mitu pöördumist seoses e-kaubandusega, kus tarbijad on mures saamata jäänud kauba, valede kaubaartiklite või tarbija arvates võltsitud toodetega.

Märksõnad

Tagasi üles