Päevatoimetaja:
Mati Määrits

Selverites saab nüüd teha viipemakseid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Jaan Rapp
Copy
Klientide elu muutub järjest mugavamaks, pangakontorisse on järjest vähem põhjust minna
Klientide elu muutub järjest mugavamaks, pangakontorisse on järjest vähem põhjust minna Foto: LIIS TREIMANN/PM/SCANPIX BALTICS

Swedbank on puutevabale tehnoloogiale üle viinud ligi 5000 terminali.

Detsembrist saab kõikides Selverites ning Tallinna ja Tartu kaubamajas teha viipemakseid. Esimese suure kaubandusketi üleminekuga puutevabale tehnoloogiale lisandus üle 600 viipemakse võimalusega makseterminaliga kassat üle Eesti.

Swedbank on puutevabale tehnoloogiale üle viinud ligi 5000 terminali, kokku on turul juba üle 10 000 viipemakset võimaldava terminali.

Swedbanki eraisikute panganduse juht Kaie Metsla rõhutas, et esimese kaubandusketi lisandumine on neile märgilise tähendusega.

«Viipemakse funktsionaalsuse said hiljuti mitmed Swedbanki kaardid ning kliendid on uuenduse väga hästi vastu võtnud. Tänaseks oleme väljastatud juba ligi 40 000 viipekaarti. Kaardiomanikele on oluline, et nad saaksid viipemakseid teha võimalikult paljudes kohtades ning meie kliendid on esimese suure kaubandusketi liitumist viipemakse võimalusega väga oodanud,» ütles Metsla.

Selveri juhi Kristi Lombi sõnul moodustavad alla 10eurosed ostud väga suure osa Selveri ostutehingutest. «Kuna viipemaksete puhul ei pea PIN-koodi sisestama ning piisab kõigest kaardi asetamisest terminali vastu, siis aitab see teeninduskvaliteeti muuta veelgi paremaks, sest viipemaksed aitavad meie klientidel väärtuslikku aega kokku hoida,» märkis ta.

Kaubamaja ASi tegevdirektori Erkki Lauguse sõnul loob viipemaksete võimalus kliendile olulise lisandväärtuse.

Märksõnad

Tagasi üles