Stipendiumile kandideeris pea 300 last

Jaan Rapp
, tegevtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Valio kohupiimakreemid. Foto on illustratiivne
Valio kohupiimakreemid. Foto on illustratiivne Foto: Kristjan Teedema / Tartu Postimees

Valio ja Lastekaitse Liidu initsiatiivil ellu kutsutud Liblikaefekti heategevuskampaania tulemusena sai spordistipendiumi 43 vähekindlustatud last, kelle spordiharidust toetab Valio enam kui 9000 euroga.

"Valgamaalt laekus ühtekokku kolm taotlust mäesuusatamise, jalgpalli- ja judotreeningute toetuseks. Kuna stipendiumifond ei võimaldanud kõiki taotlusi rahuldada, paraku Valgamaal spordistipendiumi saajaid sel aastal ei ole,« tõdes kampaania meediaesindaja Liina Zereen

Valio turundus- ja tootearendusdirektori Krista Kalbini sõnul luuakse just lapseeas eeldused selleks, et sportlikke eluviise osataks väärtustada kogu elu. »Meieni laekunud taotluste ladviku moodustasid sellised lastelemmikud nagu jalgpall (21%), tantsimine (10%) ja ujumine (10%). Palju stipendiumitaotlusi laekus ka idamaiste võitluskunstide (19%) nagu karate, judo, taekwondo ja aikido harrastajatelt,« loetles ta.

Ta täpsustas, et kampaania kohupiimakreemide müük jätkub ka sel aastal, mistõttu saavad kõik panustada sellesse, et järgmisel aastal oleks spordistipendiumi fond juba kahekordne.

Lastekaitse Liidu projektijuhi Helen Karu sõnul aitab kampaania abil kogutu algaval aastal spordiharidust saada just enim abi vajavate perede lastel. »Oleme tänulikud kõikidele headele inimestele, kes on aidanud toetuse viia just nende lasteni, kes seda kõige rohkem on vajanud. Soovime rohkem otsustavust abivajajate märkamisel ja toetamisel."

Alma Liblikaefekti heategevuskampaania startis möödunud aasta varasuvel ning kampaaniaperioodi jooksul on iga Alma 150grammise liblikaga kohupiimakreemi ostja panustanud sporditoetuse fondi, kuhu kogunes ühtekokku 9034,99 eurot.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles