Päevatoimetaja:
Mati Määrits

Laste probleemid tulevad tihti ilmsiks juba lasteaias

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Valgamaa Rajaleidja keskuse eestvõttel on algust tehtud lasteaedade ja koolide tugispetsialistide kohtumistega, et omavahel kogemusi vahetada ja üksteist töös toetada. Esimesel psühholoogide ja sotsiaalpedagoogide kokkusaamisel osalenud Reelika Liivak (vasakult), Saima Tell, Maarja Seemen, Kat Kann ja Triinu Jänes.
Valgamaa Rajaleidja keskuse eestvõttel on algust tehtud lasteaedade ja koolide tugispetsialistide kohtumistega, et omavahel kogemusi vahetada ja üksteist töös toetada. Esimesel psühholoogide ja sotsiaalpedagoogide kokkusaamisel osalenud Reelika Liivak (vasakult), Saima Tell, Maarja Seemen, Kat Kann ja Triinu Jänes. Foto: Sirje Lemmik / Valgamaalane

Lastega on ehmatavalt palju probleeme juba lasteaias – koolipõlves need tihti süvenevad. Näiteks on paljud lapsed kooli tulles väsinud – ent mitte õppimisest.

Sellest, kuidas olukorda parandada, räägiti hiljutistel tugispetsialistide kokkusaamistel.

Koolide ning lasteaedade logopeedide ja eripedagoogide kohtumisel töötati koos läbi kaks juhtumit, millest üks oli seotud õpilase käitumisega koolis ja teine lasteaias käiva probleemse lapse vanemate kaasamisega. «Mõlemad on seotud meie igapäevase tööga,» tõdes Tõrva gümnaasiumi logopeed-eripedagoog Inga Kasekamp.

Tagasi üles