Eesti Energiat ootavad muudatused

Piret Karu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti Energia Valga klienditeenindus.
Eesti Energia Valga klienditeenindus. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Eesti Energia võtab alates 20. aprillist kasutusele uue kliendiinfosüsteemi, mille toel hakkab ettevõte teenindama peaaegu kõiki majapidamisi ja ärikliente üle Eesti.

«Seni kasutuselolnud infosüsteemid on 14 aastat vanad ning muutunud meile tõsiseks piiranguks klientidele nüüdisaegsete teenuste ja vabaturul vajalike tootelahenduste pakkumisel,» selgitas Eesti Energia juhatuse liige Margus Rink.

Infosüsteemide uuendamine on vajalik ka uute tehnoloogiliste lahenduste kasutuselevõtu huvides, nagu näiteks kaugloetavad arvestid, mis vabastavad kliendi näidu teatamise kohustusest.

Sel aastal on ettevõttel Ringi sõnul kavas avada uus kasutajasõbralik e-teenindus, kus klient saab näha nii tooteinfot kui sõlmitud lepinguid, teatada näitusid, arveldada ja teha muid toiminguid. Aasta jooksul lisandub e-teeninduses võimalus reaalajas lepinguid sõlmida ja muuta, elektripakette vahetada, soodsaim elektripakett valida.

Eesti Energia ühtlustab elektrinäitude teatamise perioodi. Edaspidi oodatakse klientide näitusid kuu viimasest päevast järgmise kuu 3. kuupäevani. Kui klient ei ole nimetatud ajaks näitu teatanud, koostatakse kliendile prognoosarve varasemate perioodide tarbimise alusel.

Arveid koostatakse edaspidi iga kuu 1.–9. kuupäeval. Ka juhul, kui klient teatab elektriarvesti näidu e-teeninduses, ei koostata erinevalt varasemast arvet kohe pärast näidu sisestamist, vaid sellel perioodil.

Ühtlasi kehtivad kõikidele klientidele edaspidi uued viitenumbrid, mille klient leiab mais saabuvalt arvelt. Otsekorraldusega arvet tasuvatel klientidel muudavad pangad viitenumbrid automaatselt.

14.–19. aprillini on suletud kõik Eesti Energia teenindusbürood ja e-teenindus. Rikketelefon 1343 töötab tavapärasel režiimil ning elektrivõrgu töökindlust infosüsteemide vahetus ei mõjuta. Töötab ka klienditelefon 1545, kuid sel perioodil saab vaid kliendi soovi registreerida – lahendusi saab pakkuda alles pärast 20. aprilli.

Kõiki kliente teavitab Eesti Energia muudatustest personaalse kirjaga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles